شمع معطر چیست؟

شمع معطر از طریق مخلوط کردن روغن های معطر و اسانس ها با پارافین یا وکس ساخته می شود. اصولا فرآیند ساخت شمع های معطر بسیار مهم است چرا که در صورت استفاده از مواد نامرغوب و اسانس بی کیفیت شمع شما بوی ماندگار نخواهد داشت و یا ممکن است در هنگام سوخت مشکل ایجاد شود. ما در شمع آرامش با استفاده از پارافین کریستال و سویا وکس و روغن های معطر گیاهی سازنده شمع های عطری با پخش بوی بالا و رایحه‌های متنوع هستیم .
ادامه مطلب

تاریخچه شمع

تاریخچه شمع
در سال ۱۸۳۴ مخترعی به نام ژوزف مورگان تغییر بسیاری را در صنعت شمع سازی به وجود آورد. او در این رابطه قادر به ساخت ماشینی شد که در یک ساعت حدود ۱۵۰۰ شمع تولید می کرد. با این اختراع خود در تاریخچه ساخت شمع تحول بسیار ایجاد کرد و از آن به بعد که از شمع به عنوان وسیله مقرون به صرفه با تولید کثیر نام برده شد.
ادامه مطلب

مدیتیشن با شمع

مدیتیشن با شمع
مدیتیشن با شمع یا مدیتیشن تراتاکا، یکی از تمرینات ذهن آگاهی متمرکز (تمرکز روی جسم خارجی) است که در آن سعی در به لحظه حال آوردن ذهن، با تمرکز بر چیز بیرونی می‌کنیم مدیتیشن در سال‌های گذشته به عنوان یک ارتباط الهی یا همان فرضیه مذهبی شناخته می شد، ولی با گذشت زمان در سال‌های اخیر به عنوان یک ورزش مناسب به آن پرداخته می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با این ورزش ذهن و روح آشنا گردیم.
ادامه مطلب

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش