خرید عمده شمع شیشه ای

در این صفحه قصد داریم تا نکات مهمی در مورد خرید عمده شمع شیشه ای ، فروش و پخش عمده شمع عطری جهت فروش در گالری ها، شهر کتاب ها، عمده فروشی ها و خرید عمده شمع شیشه ای جهت هدایای تبلیغاتی و هدیه سازمانی و گیفت های شرکتی را با شما به اشتراک بگزاریم.
​​​​​​​
خرید عمده شمع شیشه ای تنوع زیادی دارند و میتوان آنها را به عنوان محبوب ترین و پر کاربردترین شمع ها به شمار آورد.
امروزه با توسعه هنر شمع سازی و تولید ظروف و جارهای مختلف با رنگ و طرح های زیبا از شمع لیوانی معطر علاوه بر تزئین و دکوراسیون برای خوشبو کردن محیط و رایحه درمانی هم استفاده میشود و این موضوع باعث شده است که خرید عمده شمع شیشه ای ، فروش و پخش عمده شمع عطری نسبت به دیگر شمع ها مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. 

خرید عمده شمع شیشه ای گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن، استفاده به عنوان گیفت در مجالس، استفاده برای شمع آرایی، پرفروش برای گالری ها و دکوری فروشی ها و به عنوان یکی از بهترین آیتم ها برای پک های هدیه سازمانی و هدایای تبلیغاتی میباشد.
​​​​​​​

خرید عمده شمع شیشه ای فروش و پخش عمده شمع عطری

شمع لیوانی عطری مشکی

در این قسمت قصد داریم تا خرید عمده شمع شیشه ای برای صنف های مختلف و مصارف گوناگون را شرح دهیم :
​​​​​​​

قیمت های ذکر شده جهت خرید تک میباشد، جهت اطلاع از قیمت عمده هر یک از محصولات، طراحی و تولید اختصاصی با طرح و برند سفارشی خود با ما تماس حاصل فرمایید و یا داخل واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدهید.

شمع معطر بزرگ

شمع معطر بزرگ آبی

  • برند: آرامش
  • ارتفاع: 9 سانت
  • قطر: 8/5 سانت
  • نوع جنس: پارافین کریستال
  • سوخت طبیعی: 70 ساعت
اتمام موجودی
معطر

جهت اطلاع از قیمت عمده و مشاهده انواع مدل های شمع شیشه ای با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید و یا واتس اپ، تلگرام این شماره 09120924734 پیام بدهید.

خرید عمده شمع شیشه ای برای گالری ها

​همانطور که میدانید تزئین کردن منزل یا محیط کار میتواند باعث ایجاد دکوراسیونی شیک و زیبا در همه بخش های مختلف خانه یا محیط کار شما شود. وقتی صحبت از دکوراسیون منزل میشود ما به ده ها دکوری مختلف فکر میکنیم و برای افزایش زیبایی خانه از اشیاء تزئینی مختلفی استفاده میکنیم.

اما چه دکوری میتواند زیباتر و جذاب تر از شمع معطر لیوانی باشد. خرید عمده شمع شیشه ای بسیار برای گالری ها پرفروش میباشد چرا که امروزه بیشتر از هر زمان دیگری استفاده از شمع عطری به عنوان یک دکوری زیبا در منازل و مجالس رایج شده است. از شمع معطر لیوانی ، هم به منظور تزئین دکوراسیون و هم به عنوان خوشبو کننده فضای خانه استفاده میکنند.
​​​​​​​

​استفاده از شمع معطر در همه قسمت های خانه جایگاه خودشو داره، از تزئین میز ناهار خوری و میز اتاق نشیمن تا دکوراسیون روی شومینه و طبقه های کتابخانه و استفاده از رایحه دلنشین شمع عطری برای اتاق خواب، فضای حمام و سرویس بهداشتی، همه ی این موارد باعث شده که خانم های خوش سلیقه توی گالری ها و فروشگاه ها به دنبال خرید شمع معطر از برندهای معتبر و باکیفیت باشند، همچنین در گالری ها و فروشگاه ها شمع لیوانی معطر به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه و کادو استفاده میشود. خرید عمده شمع شیشه ای گزینه بسیار مناسبی برای گالری دار ها و فروشندگان اکسسوری میباشد.
​​​​​​​

شمع معطر آرامش با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی شیک و ظاهری زیبا بسیار مناسب برای فروش در گالری ها و فروشگاه ها میباشد. خرید عمده شمع شیشه ای از تولیدی شمع معطر آرامش این امکان را به شما میدهد تا شمع های باکیفیت برند آرامش را مستقیم از تولیدی بدون هیچ واسطه ای با قیمت مناسب خرید نمایید.

شمع شیشه ای معطر

خرید عمده شمع شیشه ای برای هدایای تبلیغاتی

یکی از روش های تبلیغاتی که از دهه 70 میلادی به بعد رواج پیدا کرده است و این سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد.

​​​​​​​شاید در سالهای گذشته خودکار و سررسید تبلیغاتی گزینه های بسیار محبوب و کارامدی بودند، اما امروزه این نوع از تبلیغات بسیار گسترده شده است و کالاهای زیادی را به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده میکنند و از فاکتورهای بیشتری به صورت هدفمند برای ارائه محصولات و نتیجه گیری بیشتر بهره میبرند.
​​​​​​​

خرید عمده شمع شیشه ای عطری یکی از آیتم هایی میباشد که قابلیت ها و مزایای زیادی برای مانور تبلیغاتی دارد و میتوان به عنوان یک محصول با کارآیی بالا مورد استفاده قرار بگیرد.
​​​​​​​
شمع معطر به عنوان نماد نور و آرامش بسیار محبوب است و یکی از بهترین هدایا محسوب میشود و هر روز نسبت به گذشته بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد.

مزایای خرید عمده شمع شیشه ای برای هدیه تبلیغاتی

خرید عمده شمع شیشه ای عطری هدیه کاربردی برای هر دو جنسیت (زنانه و مردانه) میباشد.
​​​​​​​
علاقه زیاد خانم ها به شمع معطر به عنوان یک دکوری شیک و جذاب بر هیچ کسی پوشیده نیست، اما برای آقایون هم هدیه گرفتن شمع معطر بسیار خوشحال کننده و حال خوب کن است چون همه ی آدم ها انرژی شمع عطری رو دوست دارند و ازش لذت میبرند.
​​​​​​​
خرید عمده شمع شیشه ای بسیار مناسب هدایای تبلیغاتی میباشد چرا که فضای بسیار مناسبی برای چاپ لیبل با طراحی لوگو و برند و شعار تبلیغاتی دارد. چون به صورت دکوری در چیدمان منزل یا دکوراسیون میزکار یا طبقات کتابخانه قرار میگیرد همیشه جلوی چشم است. و این موضوع باعث میشود تا لوگو و برند تبلیغ کننده همیشه در معرض دید باشد.

شمع معطر  با داشتن رایحه دلپذیر میتواند هدیه شما را در ذهن مخاطب حک کند و این از فواید و قابلیت های عطر و رایحه خوشی است که در ذهن انسان ماندگار و باعث خاطره سازی میشود.

​​​​​​​شما میتوانید با خرید عمده شمع شیشه ای از تولیدی آرامش با کیفیت ترین شمع معطر تولید داخلی را به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. تیم طراحی و تولید محتوای آرامش با در نظر گرفتن سلیقه و نظر شما لیبل اختصاصی با لوگو و برند شما را چاپ مینماید تا بتوانید یک کار جدید و خاصی در زمینه هدیه تبلیغاتی داشته باشید.
​​​​​​​

شمع شیشه ای عمده

خرید عمده شمع شیشه ای عطری برای شمع آرایی

روشنایی و گرمای شمع حس رمانتیک و رویایی را ایجاد میکند. استفاده از شمع عطری در مراسم های مختلف کاربرد زیادی دارد و شمع آرایی در مراسم های عاشقانه از جمله عقد و عروسی پیشنهاد فوق العاده ای میباشد.

استفاده از شمع ها در تزئینات مختلف نقش به سزایی دارند و ضمن ایجاد زیبایی خیره کننده تاثیر زیادی در گرما بخشی محیط و ایجاد فضای آرامش بخش و رمانتیک خواهند داشت. تزئین ورودی، میزها و یا قسمت های مختلف سالن جشن عروسی با شمع های لیوانی معطر و خاموش کردن چراغ های سالن در لحظه ورود عروس و داماد فضایی رویایی، بسیار رمانتیک و عاشقانه ایجاد خواهد کرد که بی شک در ذهن همه حاضرین در مجلس خواهد ماند.

چیدمان شمع معطر بر روی میز مهمانان باعث پخش بوی دل انگیز و ایجاد محیطی پر نشاط میشود و به مجلس شما رنگ و بویی رویایی میبخشد. بدین صورت علاوه بر اینکه زیبایی مجلستان چند برابر میشود با روشن کردن شمع های معطر فضای جشنتان نیز خوشبو و خاطره انگیز میشود.

خرید عمده شمع شیشه ای با رایحه لوندر و وانیل برای استفاده در مجالس به دلیل داشتن بوی شیرین و دلپذیر بسیار توصیه میشود.
​​​​​​​

خرید عمده شمع شیشه ای عطری برای گیفت شمع

​کلمه گیفت (gift) در زبان انگلیسی به معنای هدیه و کادو است اما در فرهنگ ما به عنوان هدیه کوچک به عنوان یادگاری و یادبود در مجالس مختلف استفاده میشود مانند گیفت عروسی، نامزدی، عقد، تولد و یا به عنوان تشکر و قدردانی در مراسم افتتاحیه یا نمایشگاه ها به مهمان ها داده میشود.
​​​​​​​
این هدایا معمولا کوچک و تزئینی میباشد، و از آن به عنوان یک یادبود در تزئینات منزل یا در قفسه کتابخانه یا محل کار خود استفاده میکنند.
​​​​​​​

خرید عمده شمع شیشه ای عطری برای گیفت عروسی

امروزه در اکثر مراسم ها صاحبان اصلی مجلس مانند عروس و داماد ها با هدف تشکر و ثبت یکی از خاطره انگیز ترین روزهای زندگیشان در ذهن مهمانان هدیه ای کوچک را تحت عنوان گیفت عروسی به دوستان و آشنایان خود تقدیم کرده تا آنها را در شادی خود شریک کنند.
​​​​​​​
گیفت عروسی و عقد در زمان قدیم به صورت سنتی و ظاهری نسبتا ساده به مهمانان داده میشد اما با گذشت زمان و پیشرفت مد و کارهای هنری گیفت ها ظاهری شیک تر با بسته بندی های خاص و زیبا پیدا کردند.
​​​​​​​
 یکی از رایج ترین و محبوب ترین گزینه های انتخاب گیفت برای مراسم و مجالس مختلف گیفت شمع عطری میباشد که بسیار مورد توجه برگزار کننده های مجالس قرار گرفته است.

گیفت شمع عطری

شمع معطر به عنوان نماد نور و روشنایی و آرامش هدیه ای ارزشمند و دوست داشتنیست. گیفت شمع عطری علاوه بر اینکه به عنوان یک وسیله کارامد برای نورپردازی در یک شب نشینی یا شام رمانتیک و ایجاد حس و حال عاشقانه یا لذت بردن از یک عصرانه با شعله زیبای شمع عطری میباشد، برای تزئین منزل هم بسیار زینت دهنده و زیباست. و امروزه از شمع معطر به عنوان یکی از اصلی ترین آیتم های تزئین دکوراسیون استفاده میشود.
​​​​​​​

شمع عطری ارامش از باکیفیت ترین پارافین کریستال و با رایحه لوندر، اوشن، جنگل و چندین رایحه از اسانس ادکلنی وارداتی با پخش بوی بالا و ملایم به عنوان گیفت شمع عطری میتواند هدیه ای رمانتیک و نوستالژی برای مهمانان در مجالس مختلف باشد.
​​​​​​​
مهمانان شما هر بار که از شمع معطر استفاده میکنند عطر و بویی که محیط را پر میکند تداعی کننده خاطره شیرین از مجلس شما را یادآوری میکند و این از خواص رایحه خوشی است که از شمع عطری در ذهن انسان میماند و خاطره سازی میکند.

چنانچه برای مجلس خودتون به دنبال گیفت مناسب و خاص میگردید میتوانید روی شمع معطر به عنوان یک هدیه زیبا و خاص حساب کنید. شمع معطر فضای مناسبی برای چاپ لیبل دارند و برای گیفت عروسی بسیار مناسب هستند چون عروس و دامادها میتوانند متن دلخواه یا عکس خودشون رو روی لیبل چاپ کنند و حسابی از تمام مهمان ها دلبری کنند.
​​​​​​​
اگر قصد دارید برای مجلس و مراسم خودتون گیفت شمع عطری تهیه کنید با خرید عمده شمع شیشه ای از تولیدی شمع معطر آرامش یک گیفت زیبا و خوش بو با طراحی سفارشی و بسته بندی شیک برای شما آماده میکنیم.

خرید عمده شمع شیشه ای
شمع شیشه قهوه ای

خرید عمده شمع شیشه ای عطری برای هدایای سازمانی

هدایای سازمانی همواره به عنوان یکی از مهمترین دسته بندی در بین محصولات تبلیغاتی به شمار می آید. مخاطبین شما میتوانند کارمندان شرکت خودتون یا سایر سازمان ها باشند و یا به طور ویژه مدیران شرکت هایی را که با محصولات یا خدمات شما در ارتباط هستند را درنظر داشته باشید.
​​​​​​​
دلایل ارائه هدایای سازمانی میتواند کاملا متفاوت باشند، مثلا قدردانی از مشتریان وفادار و همیشگی و یا تشکر از کارمندانی که بیشتر از زمان و فراتر از حدود وظایف خود برای کسب و کار شما وقت میگذارند و یا هدایایی به پاس جبران حمایت های یک سازمان دیگر، اما دلیلی که تقریبا میتوان گفت بیشتر شرکت ها به همان منظور به هدیه دادن روی می آورند، تقویت رابطه تجاری پیش آمده است و گسترش روابط.

دلایل استفاده از هدایای سازمانی 

​1- هدیه دادن پلی است برای ایجاد رابطه نزدیک تر با مشتریان و سازمان های دیگر
2- هدیه دادن کسب و کار شما را نسبت به رقیبان متمایز میکند
3- با شخصی سازی هدایا برند شما تقویت میشود و بیشتر مورد توجه مشتریان قرار میگیرد.
4- هدیه دادن یعنی تماس بیشتر با مشتری و روابط تجاری قوی تر و زنده نگه داشتن کسب و کار و فعالیت شما

اهمیت خرید عمده شمع شیشه ای برای پک هدیه

متاسفانه امروزه بسیاری از مردم در شرایط استرس زا و اضطراب آور زندگی میکنند، دنیای امروز دنیای شتاب و سرعت و تلاش زیاد است، عصر اینترنت و زندگی ماشینی امکانات و رفاه زیادی را برای انسان ها ایجاد کرده است، اما به همان اندازه آرامش افراد را دچار اختلال کرده است.

​​​​​​​استفاده از شمع معطر وسیله ای خوب و کارامد برای رسیدن به ارامش ذهنی و روحی و دور شدن استرس و اظطراب روزمره است، تصور کنید که بعد از یک روز کاری شلوغ و پر استرس کنار بخاری و یا شومینه در حال استراحت هستید، برای خودتان چای یا دمنوشی درست کرده اید و از نگاه کردن به شعله شمع عطری و استشمام رایحه خوش لذت میبرید، انرژی موجود در شعله شمع معطر شما را به سبکی و آرامش میرساند و خستگی یک روز پرکار را از وجود شما دور میکند.
​​​​​​​
شمع ها با انرژی فوق العاده زیادی که دارند قرن هاست که باعث آرامش و حال خوش معنوی انسان ها شده اند و برای همیشه به عنوان عنصری انرژی بخش در مراسم دعا و نیایش و ارتباط با خدای درون مورد استفاده میگیرند.
​​​​​​​

شمع معطر لیوانی یک کادوی ارزشمند برای قرار گرفتن در پک هدیه است. با استفاده از شمع معطر لیوانی میتوانید مدل های مختلف پک آرامش بخش درست کنید و نور و روشنایی و آرامش را هدیه بدهید.

قرار گرفتن شمع معطر مدل coffee در کنار موکاپات و فنجان قهوه میتواند یک پک زیبا و کارامد برای دوست داران قهوه باشد. روشن کردن شمع عطری قهوه به اندازه نوشیدن یک فنجان قهوه میتونه انرژی بخش و رویایی باشد.
​​​​​​​
یا میتوانید از شمع معطر با رایحه لوندر، در کنار دمنوش های مختلف پک های آرامش بخش درست کنید.

رایحه درمانی با شمع عطری لوندر بسیار لذت بخش و به عنوان راهی برای رسیدن به احساس خوب و دور شدن از استرس و دغدغه های روزمره است.
​​​​​​​
خرید عمده شمع شیشه ای به دلیل تنوع زیاد و طراحی های مختلف براحتی میتواند در کنار خیلی از آیتم ها قرار گیرد و پک هدیه فوق العاده زیبا و شیک و کارامد را درست کند.

وجود شمع عطری با پخش بوی ملایم پک هدیه شمارا خاص و رمانتیک میکند. نمونه های زیادی از پک های هدیه وجود دارند که آیتم ثابتشون شمع لیوانی معطر هست. مثل پک هدیه با شمع معطر لیوانی و عطر، پک هدیه با شمع معطر لیوانی و ماگ و خیلی آیتم های دیگه که شما براحتی میتونید در کنار شمع معطر لیوانی قرار دهید و پک های زیبا و آرامش دهنده درست کنید.
​​​​​​​

با خرید عمده شمع شیشه ای از تولیدی شمع معطر آرامش اطمینان داشته باشید که شمع معطر دست ساز با کیفیت بالا و رایحه ای ماندگار دریافت میکنید. شما میتوانید تمامی آیتم های موجود را با لیبل آماده آرامش یا لیبل اختصاصی خودتون سفارش بدید. همچنین میتوانید ظرف های سفارشی خودتون رو برای ما بفرستید تا داخلشون شمع عطری با کیفیت بالا تولید کنیم.
​​​​​​​

جهت دریافت عکس محصولات و لیست قیمت عمده به شماره 09120924734 در واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدید.
و جهت مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید. 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش