خرید عمده شمع تزیینی

خرید عمده شمع تزیینی

در این صفحه قصد داریم تا مطالب مفید و کاربردی برای خرید عمده شمع تزیینی و مزایای خرید اینترنتی شمع و آشنایی بیشتر با سایت فروش اینترنتی شمع دست ساز آرامش را با شما به اشتراک بگزاریم.

داشتن اطلاعات درست در مورد انواع شمع تزیینی دست ساز و شناخت شمع های با کیفیت تر و محبوب تر باعث میشود تا برای شما که به عنوان عرضه کننده به دنبال خرید عمده شمع تزیینی یا فروش اینترنتی شمع هستید بتوانید بهترین محصولات را انتخاب نموده و با اطمینان خاطر خرید نمایید.

قیمت های ذکر شده جهت خرید تک میباشد، جهت اطلاع از قیمت عمده هر یک از محصولات، طراحی و تولید اختصاصی با طرح و برند سفارشی خود با ما تماس حاصل فرمایید و یا داخل واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدهید.

جهت اطلاع از قیمت عمده و مشاهده انواع مدل های گیفت شمع با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید و یا واتس اپ، تلگرام این شماره 09120924734 پیام بدهید.

میتوان گفت که تمامی انواع شمع به نوعی یک آیتم تزیینی به حساب می آیند. ذات شمع که با نور بسیار ملایم و زیبا همراه هست حتی اگر در ساده ترین شکل ممکن هم باشد باز در هر کجایی که استفاده شود باعث زینت بخشیدن به محیط میشود.

پس استفاده از شمع و روشن نمودن هر مدلی از شمع در فضای خانه یا محیط کار به عنوان یک وسیله تزیینی میتواند احساس رمانتیک به فضای اطراف بدهد، در گذشته برای تزیین خانه ها و ایجاد یک دکوراسیون زیبا و اشرافی از شمع و انواع جاشمعی های گرانقیمت استفاده میشده است. آنقدر دکوراسیون با شمع در خانه ها و قصر ها مورد توجه بوده است که گاها از شمعدان های طلا و نقره برای تزیین استفاده میکرده اند. اما امروزه با پیشرفت صنعت شمع سازی تنوع بسیار بالایی در تولید انواع شمع های تزیینی و خاص به وجود آمده است.

شمع هایی که حتی اگر روشن نشوند میتوانند با ظاهر فوق العاده زیبا و خاص خود یک تغییر اساسی در دکوراسیون ایجاد کنند. امروزه بیشتر دیزاینر ها که تمایل به سبک مینیمال و روستیک دارند از مدل های مختلف شمع تزیینی دست ساز برای روح بخشیدن به فضای داخلی ساختمان ها استفاده میکنند.

شمع تزیینی

در حال حاظر مدل های بسیار زیادی از شمع تزیینی دست ساز در طراحی و رنگ های بسیار زیاد تولید میشوند. از محبوب ترین آنها میتوان به شمع هایی اشاره کرد که با قالب های سیلیکونی ساخته میشوند. با استفاده از پرینترهای سه بعدی هر مدل و طراحی را میتوان چاپ کرد و با قالب گیری سیلیکونی از طرح مورد نظر، شمع های زیبا تولید میشود.

میتوان گفت که در حال حاظر تنوع این مدل از شمع آنقدر زیاد است که برای آن انتهایی وجود ندارد. شما میتوانید مدل های مختلف گل، تندیس، مجسمه ها، استوانه هایی به اشکال مختلف، شمع های هندسی و طراحی های آثار باستانی، میوه ها و حیوانات و هر آنچه که میخواهید را در شمع های قالبی پیدا کنید.

این حد از تنوع در کنار ظرافت فوق العاده زیاد این مدل از شمع ها باعث شده که بیشترین محبوبیت را در سرتاسر دنیا داشته باشند و گزینه بسیار مناسبی برای خرید عمده شمع تزیینی برای عرضه کننده های شمع و اکسسوری منزل باشد.

انواع شمع تزیینی دست ساز

شمع استوانه ای فانتزی

یکی از پرفروش ترین و خاص ترین شمع های قالبی انواع مختلف استوانه های شکل دار هستند. این مدل از شمع های تزیینی که بخاطر شکل خاص و داشتن شیارهای ظریف بر روی سطح شمع فقط به صورت دست ساز تولید میشوند، گزینه بسیار مناسبی برای تزیین دکوراسیون با شمع هستند.

قرار دادن یک یا چند مدل از این شمع ها در کنار شمع های دیگر یا وسایل دکوری دیگر میتواند یک ست بسیار زیبا را به وجود بیاورد. از مزایای دیگر شمع های تزیینی استوانه ای کاربردی بودن آنهاست.

ساعت سوخت بالا و شعله مناسب و با کیفیت شمع های استوانه ای حسابی آنها را به عنوان یک شمع مصرفی محبوب کرده است.

​خرید عمده شمع تزیینی استوانه ای در کنار تمامی مدل های دیگر شمع برای کسانی که عرضه کننده شمع و جاشمعی هستند پیشنهاد اول به حساب می آید. چرا که با قرار دادن شمع های استوانه ای در کنار دیگر شمع ها میتوانند ست هایی متنوع و زیبا را به مشتریان خود ارائه کنند.

یکی از زیباترین طرح ها برای همه کسانی که کارهای هنری میکنند طراحی پیکر و تندیس از چهره های زیبا و مشهور است. زیباترین نقاشی های جهان، نقاشی هایی است که مربوط به چهره انسان هایی مثل مسیح و مریم مقدس است. در هنر شمع سازی هم با امدن قالب های سیلیکونی و طراحی های چهره و پیکر با جزئیات بالا یکی از پرطرفدار ترین شمع ها مربوط به شمع های تندیس و پیکر است. خرید عمده شمع تزیینی مدل پیکر از محبوب ترین طرح های خرید شمع میباشد.

از انواع شمع های تندیس و پیکر برای تزیین دکوراسیون اتاق خواب، حمام و ست های داخل پذیرایی استفاده میشود. تندیس عروس و داماد یکی از شمع های پرطرفدار برای گیفت عروسی و اتاق خواب عروس به حساب می آید. خرید عمده شمع تزیینی تندیس میتواند فروش بسیار بالایی برای عرضه کنندگان شمع باشد و گزینه بسیار خوبی برای ست کردن در کنار شمع های دیگر باشد.

این نوع شمع که در قطر های مختلف و به شکل های ساده و طرح گل بسیار پر طرفدار است، بسیار پرطرفدار است، بیشتر برای مراسمات و دیزاین میز در مجالس استفاده میشود. این مدل از شمع ها به خاطر حالت گرد و کروی بودن میتوان هم به صورت معمولی هم در ظرف های آب به عنوان شمع روی آبی هم استفاده کرد.

شمع تزیینی گوی گل یکی از شمع های پر طرفدار برای گیفت عروسی به حساب می آید و همچنین گزینه مناسبی برای استفاده در کنار دیگر شمع ها میباشد.از شمع های مدل گوی میتوان ست های دو عددی و سه عددی با قطر های مختلف در داخل سینی های سنگی ست نمود و یک دکور فوق العاده برای روی میز در نظر گرفت. اگر دوست دارید که برای روی اوپن یا میز یک شمع تزیینی فوق العاده زیبا داشته باشید.

میتوانید داخل چند ظرف شیشه ای استوانه ای آب بریزید، کف آنرا سنگ های رنگی بریزید، چند پر گل داخل آن بگذاریم و از شمع گوی داخل آن استفاده کنید، با روشن کردن شمع گوی داخل ظرف استوانه ای میان پرک های گل یک تصویر فوق العاده رویایی را تجربه خواهید کرد.

نور افشانی شعله شمع داخل ظرف شیشه ای و بر روی سطح آب شما را حسابی غافلگیر خواهد کرد. خرید عمده شمع تزیینی برای کسانی که کار تشریفات مجالس و تم تولدی دارند گزینه بسیار خوبی جهت فروش تعداد بالای این محصول میباشد.

​خرید عمده شمع تزیینی استوانه ای

خرید عمده شمع تزیینی تندیس

شمع کروی تزیینی

خرید عمده شمع تزیینی مدل گوی

شمع های ظرفی یکی از بهترین گزینه ها برای دیزاین شدن با انواع گل های کوچک و خشک، پرک های گل، استفاده از سنگ ها و کریستال ها و همچنین دیزاین با گل های کوچک پارافینی میباشد.

مدل های مختلفی از شمع های لیوانی، قوطی فلزی، جارهای پیرکس، ظرف سرامیکی، سنگی و چوبی وجود دارد که با سلیقه و هنر سازنده شمع با استفاده از گل های خشک، سنگ ها و گل های پارافینی تزیین میشوند و بسیار ارزش بصری بیشتری پیدا میکنند. این مدل از شمع ها که معمولا به صورت معطر تولید میشوند به دلیل داشتن ظرف، در مقابل گرما و نور مقاومت خیلی بیشتری دارند.

داشتن ظرف باعث میشود که نیازی به جاشمعی یا هولدر نداشته باشند و از آنها در هر فضا و مکانی به راحتی استفاده شود.

به دلیل طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی که این نوع شمع ها دارند براحتی میتوان داخل هر دکوراسیونی از آنها استفاده کرد، برای مثال کسانی که سبک روستیک را میپسندند میتوانند از شمع های تزیین چوبی استفاده کنند که همخوانی بیشتر با سایر دکوراسیون منزل آنها داشته باشد یا برای کسانی که علاقمند به سبک های مینیمال هستند ظروف سنگی و سرامیکی شمع میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

از مزیت های اصلی خرید عمده شمع تزیینی ظرفی برای عرضه کننده ها و پخش کننده های شمع، فروش بالای این محصولات برای گیفت و هدایای سازمانی میباشد. شمع های ظرفی در ارسال و جابجایی آسیب نمیبینند و برای هدیه دادن گزینه بسیار مناسبی هستند.

چنانچه برای گیفت، هدیه تبلیغاتی و سازمانی به دنبال خرید عمده شمع تزیینی هستید با خیال راحت میتوانید مدل های مورد نظر خود را با طراحی لیبل اختصاصی از تولیدی شمع آرامش با کیفیت بسیار بالا سفارش دهید.

خرید عمده شمع تزیینی ظرفی

شمع استوانه ای سه سایز

بی شک یکی از عناصر کاربردی و تزیینی که ضمن داشتن جنبه دکوراتیو برای ایجاد روشنایی و نور و القای حس آرامش در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد شمع ها هستند. تنوع بسیار زیاد در سبک ها و مدل های متنوع باعث شده است تا هر کسی طبق سلیقه و نیازی که دارد مدل های خاص خود را انتخاب کند و استفاده نماید. اما برای آنکه بتوانیم یک شمع تزیینی با کیفیت بالا را خرید نماییم لازم است اطلاعاتی در مورد تشخیص شمع های با کیفیت داشته باشیم.

توجه بر ظرافت و زیبایی

خوب میشود گفت اولین آیتم تاثیر گزار برای خرید عمده شمع تزیینی یا به صورت خرید تک، طراحی خوب شمع میباشد و داشتن زیبایی بصری.
یک شمع تزیینی باید با ظرافت و زیبایی همراه باشد تا از آن بتوان به عنوان یک عامل تاثیرگزار در دکوراسیون بهره برد.

برای عرضه کنندگان که به دنبال خرید عمده شمع تزیینی هستند شاید مهمترین آیتم جزئیات یک شمع باشد. مثلا در شمع های تندیس این که اعضای کوچک صورت با جزئیات و ظرافت دیده شوند خیلی طبیعی تر و مورد پسند خواهد بود و یا در شمع های مدل استوانه شیاردار، اینکه شیارها کاملا با جزئیات قابل رویت باشد خیلی بیشتر مورد توجه و استقبال قرار میگیرند.

خرید عمده شمع تزیینی معطر

همه انسان ها بوی خوش را دوست دارند و چه چیزی لذت بخش تر از یک شمع بسیار زیبا و معطر میتواند حال آدم را خوب کند.

اکثر شمع ها با پارافین تولید میشوند و هر چقدر هم که یک پارافین کمترین درصد چربی را داشته باشد و به کریستال نزدیک باشد باز هم ممکن است خیلی کم بوی نامطبوع مواد نفتی را داشته باشد. پس خیلی بهتر است که شمع هایی را تهیه کنیم که از اسانس های گیاهی و روغنی با کیفیت داخل آنها استفاده شده است که علاوه بر خوش بو کردن شمع و خوش بو کردن محیط اطراف هنگام روشن شدن برای ما تداعی کننده خاطرات خوش و عطر گلها را داشته باشد.

فروشندگان شمع و کسانی که عرضه کننده شمع هستند حتما برای خرید عمده شمع تزیینی گزینه های معطر را انتخاب میکنند چرا که در انتخاب خریداران شمع بین دو گزینه شمع عطری و شمع بدون عطر حتما اولین و تنها انتخاب گزینه شمع معطر میباشد.

سوخت طولانی مدت

همانطور که در قسمت بالا در نکات مهم خرید عمده شمع تزیینی بیان کردیم هنگام خرید شمع باید در کنار زیبایی به کاربردی بودن شمع ها هم توجه کنیم.

یک شمع تزئینی میتواند در کنار ظاهر زیبا سوخت خوب و طولانی مدت هم داشته باشد به این شکل میتوانیم بیشتر مواقع یک شمع روشن زیبا در تزئین دکوراسیون منزل داشته باشیم، این که به عنوان عرضه کننده شمع محصولاتی را بفروش برسانیم که با کیفیت بالا ساخته شده باشند خیلی مهم است استفاده از مواد اولیه با کیفیت، نحوه صحیح فیتیله گزاری، استفاده به اندازه از رنگ و اسانس همگی جزو آیتم های تاثیرگزار برای ساختن یک شمع با کیفیت و کاربردی به حساب می آیند.

پس به هنگام خرید عمده شمع تزیینی حتما به یاد داشته باشید که شمع هایی را برای خرید انتخاب کنیم که اصولی ساخته شده باشند و حالت نمایشی نداشته باشند تا بتوان از آنها بیشترین استفاده را نمود.

شمع هایی بدون تغییر رنگ و شکل 

میشود گفت یکی از اصلی ترین مشکلات عرضه کننده ها و فروشندگان شمع در خرید عمده شمع تزیینی با آن برخورد میکنند خرید شمع هایی هست که با گذشت کمی زمان دچار تغییر رنگ و تغییر شکل میدهند.
که این عامل باعث شده خیلی از مواقع فروشندگان اکسسوری منزل و گالری دارها از خرید عمده شمع برای فروشگاه خود صرف نظر کنند. اما اگر دلیل تغییر شکل و رنگ شمع ها را بدانیم میتوانیم براحتی از تولید کنندگانی شمع خرید نماییم که به این مشکل ها برخورد نکنیم.

دلیل اصلی بی کیفیت بودن، چرب بودن پارافین استفاده شده در این شمع میباشد، چنانچه شمعی را که خرید میکنید از پارافین با درصد چربی نیم (کریستال) یا نهایتا یک درصد باشد و جهت مقاومت بیشتر در مقابل گرما و نور از افزودنی های مناسب در آنها استفاده شود، شمع هایی را خواهیم داشت که برای مدت خیلی زیاد ماندگاری دارند و اگر در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرند تا سالها تغییر رنگ و تغییر شکل نمیدهند.

​​​​​​​

بهترین روش برای تشخیص شمع با کیفیت و کریستالی از دیگر انواع شمع ها، با پارافین چرب، سفت و سخت بودن و شفافیت شمعی است که دارید. هرچقدر شمع شما سخت تر و شفاف تر باشد چربی کمتری در آن وجود دارد و میشود گفت دارای کیفیت بالاتری میباشد، هم در سوخت هم در مقابل گرما و نور، شمع ها که به راحتی با فشار انگشت شکل میپذیرند با فرو میروند با پارافین چرب تولید شده اند که برای خرید عمده شمع تزیینی اصلا پیشنهاد نمیشوند.

حتما قبل از خرید عمده شمع تزیینی نمونه هایی از مدل های مورد نظر را گرفته و از کیفیت پارافین مصرفی و سوخت آنها مطمئن شوید.

شما میتوانید با خیال راحت خرید عمده شمع تزیینی و دست ساز را از سایت فروش شمع آرامش داشته باشید چرا که در مجموعه تولیدی آرامش تمامی محصولات با پارافین کریستال و سبک با کمترین چربی تولید میشوند و کاملا در مقابل گرما و نور مقاوم میباشند.

نکات مهم در خرید عمده شمع تزیینی

چنانچه تمایل دارید مطالب مفید جهت آروماتراپی با شمع معطر را مطالعه کنید.

شمع استوانه ای تزیینی
شمع تزیینی لب

تولیدی شمع معطر آرامش سالهاست که به عنوان یک برند معتبر و شناخته شده انواع شمع دست ساز با شرکت ها، گالری ها و عمده فروشی ها مشغول به همکاری میباشد.

در مجموعه آرامش برای ساخت تمامی شمع ها از پارافین کریستال استفاده میشود که هیچ گونه آلایندگی ندارد و ایجاد حساسیت و سردرد نمیکنند. استفاده از پارافین کریستال با کیفیت در شمع ها باعث شده تا در فصل گرما مشتریان ما با خیال راحت خرید کنند و به هیچ وجه نگران تاول زدن و پولک زدن شمع ها نباشد از دیگر مزایای شمع آرامش ثابت ماندن شکل و رنگ شمع ها میباشد. چنانچه در مقابل نور مستقیم خورشید نباشد تضمین میشود که بیشتر از یک سال هیچ گونه تغییر رنگ و شکلی در آنها ایجاد نشود.

تمامی محصولات کاملا دست ساز میباشد و با دقت و وسواس زیاد بر روی ظرافت و زیبایی آنها کار میشود تا مخاطب علاوه بر خرید یک شمع با کیفیت، یک محصول ظریف با جزئیات بسیار زیبا داشته باشد.

از دیگر مزایای خرید عمده شمع تزیینی و دست ساز از تولیدی آرامش معطر بودن محصولات میباشد. تمامی شمع ها با اسانس های وارداتی و اسانس های بسیار با کیفیت داخلی تولید میشوند. همگی اسانس های بکار رفته در شمع ها کاملا حلال در روغن بوده و مخصوص شمع سازی میباشد و از انواع شمع های آرامش میتوانید برای آروماتراپی (رایحه درمانی) استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که اسانس ها کاملا مناسب شمع بوده و به هیچ وجه ایجاد آلرژی و سردرد نمیکند.

خرید عمده شمع تزیینی آرامش

جهت مشاهده و خرید تک محصولات وارد شوید

ورود
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش