شمع معطر چیست؟

خواص شمع معطر 

 

                           

 

شمع معطر از طریق مخلوط کردن روغن های معطر و اسانس ها با پارافین یا وکس ساخته می شود.

اصولا فرآیند ساخت شمع های معطر بسیار مهم است چرا که در صورت استفاده از مواد نامرغوب و اسانس بی کیفیت شمع شما بوی ماندگار نخواهد داشت و یا ممکن است در هنگام سوخت مشکل ایجاد شود.

ما در شمع آرامش با استفاده از پارافین کریستال و سویا وکس و روغن های معطر گیاهی سازنده شمع های عطری با پخش بوی بالا و رایحه‌های متنوع هستیم .

 

تجربه ای بینظیر با شمع معطر

 

فقط کافیست یکبار حس بی‌نظیر سوختن یک شمع معطر را در فضای دنج خانه یا محل کار تجربه کنید قطعا بعد از تجربه این حس ناب شمع های معطر قسمتی از زندگی و علاقه مندی هایتان خواهد شد.

امروزه شمع های معطر بعنوان محصولی پرطرفدار و محبوب نه تنها بعنوان یک وسیله تزیینی با ظاهری زیبا،بلکه وسیله ای برای مراقبه و رسیدن به آرامش روحی  و حال خوب استفاده می شود.

استفاده دیگرشمع های معطر در رایحه درمانی یا آروماتراپی به معنای درمان با بوی خوش است . در این زمینه اسانس ها و رایحه های خوشبو بسیار موثر هستند . شمع های معطر آرامش به دلیل استفاده از اسانس های طبیعی و موم گیاهی بهترین گزینه برای آروماتراپی می باشد.

 شمع های معطر با رایحه ی شگفت‌انگیز خود در کنار ظاهری زیبا فضایی لوکس و آرامبخش به شما هدیه می دهند.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش