مرتب سازی بر اساس

خرید شمع معطر عطری شمع دست ساز تزئینی فروش با بهترین قیمت

جهت اطلاع از قیمت عمده و مشاهده انواع مدل های شمع با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید و یا واتس اپ، تلگرام این شماره 09120924734 پیام بدهید.

با کشف الکتریسیته و ساخت لامپ های الکتریکی مردم برخلاف گذشته دیگر برای ایجاد روشنایی به سراغ شمع ها نرفتنند و در عوض از شمع به عنوان آیتم هایی برای تزئین دکوراسیون و ایجاد محیطی بهتر و فضایی دلنشین تر در منزل یا محیط کار استفاده کرده اند.

روشن کردن شمع در خانه یکی از بهترین راه ها برای ایجاد محیطی آرام بخش و ساختن فضایی رمانتیک و عاشقانه است.

​​​​​​​خرید شمع معطر دست ساز در کنار تزئین دکوراسیون خانه با پخش رایحه دل انگیز میتواند باعث نشاط، افزایش انرژی و راهی برای رسیدن به آرامش باشد و به عنوان یک عامل خوشبو کننده هوا، فضای خانه را دلنشین تر کند. اگر شما هم جزو علاقه مندان به شمع عطری هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
​​​​​​​

در این صفحه قصد داریم تا نکات مهمی در مورد خرید شمع معطر و مدل های مختلف شمع دست ساز و انواع رایحه های پرطرفدار آن، خواص شمع عطری ، شمع تزئینی و خرید شمع لیوانی، با کیفیت بالا و مرکز فروش شمع با بهترین قیمت و کیفیت را با شما به اشتراک بگذاریم.
​​​​​​​

خرید شمع معطر

شمع لیوانی لوکس قرمز

شمع عطری از طریق مخلوط کردن اسانس های پایه روغنی (essential oils) با موم یا پارافین ساخته میشود. شمع عطری دست ساز یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع شمع دست ساز به حساب می آید که در مدل های متفاوت ظرفی و تزئینی و با تنوع بسیار زیاد در رایحه های مختلف ساخته میشود.

​​​​​​​از رایحه های پر مصرف در شمع عطری و شمع دست ساز تزئینی میتوان رایحه میوه ای، مرکبات، گل های معطر، رایحه های چوبی و اسانس های ادکلنی نام برد.
​​​​​​​
فرایند ساخت شمع دست ساز عطری بسیار مهم است چرا که در صورت استفاده از مواد بی کیفیت و رعایت نکردن نکات مهم ساخت این نوع شمع، نتیجه نهایی رضایت بخش نبوده و شمع عطری بوی ماندگاری نخواهد داشت.
​​​​​​​

بهتر است برای شمع دست ساز عطری از اسانس های حلال در روغن که مخصوص شمع است استفاده شود. پارافین مناسب برای شمع های عطری باید از چربی خیلی کمی برخوردار باشد، بهترین نوع پارافین کریستال، نیم درصد چربی و یا موم گیاهی سویا (SOY WAX) میباشد که باعث پخش بوی بیشتر با کیفیت بالاتر میشود. پارافین های نوع سنگین و درصد بالای چربی به دلیل ناخالصی زیاد و بوی مواد نفتی باعث بی کیفیت شدن شمع عطری میشود.

از دیگر نکات مهم ساخت شمع دست ساز عطری درصد استفاده اسانس و دمای مناسب زمان ترکیب با پارافین مذاب است.
دمای خیلی بالا (بیشتر از 90 درجه) باعث تبخیر اسانس میشود و دمای پایین از مخلوط شدن کامل پارافین با اسانس جلوگیری میکند. 
​​​​​​​

شمع عطری چیست

شمع عطری دست ساز هم مثل انتخاب یک عطر میتواند سلیقه ای باشد. اما در میان انواع رایحه های موجود در شمع معطر تعدادی از آنها محبوب تر بوده و بیشتر مورد پسند و استفاده قرار میگیرد. که تعدادی از پرفروش ترین ها را با ذکر خواص آن به شما معرفی میکنیم :
​​​​​​​

شمع عطری لوندر

شمع عطری قهوه

خرید شمع معطر دست ساز با رایحه قهوه بی شک یکی از دلپذیرترین و دوست داشتنی ترین رایحه ها در بین انواع شمع دست ساز تزئینی میباشد. شمع با رایحه قهوه بین آقایان و خانم ها پرطرفدار است. فروش شمع دست ساز قهوه با بهترین قیمت و کیفیت در مجموعه آرامش ارائه میشود.

​​​​​​​رایحه قهوه تلخ و گرم است و بسیار انرژی بخش و آرامش دهنده است. استشمام رایحه قهوه مانند نوشیدن آن شما را سرحال و پرانرژی میکند و برای تقویت تمرکز مفید است. از فواید بی نظیر خرید شمع معطر با رایحه قهوه، کمک به یک خواب آرام است، چنانچه دچار اختلال در خواب هستید استشمام رایحه قهوه باعث آرامش شما میشود. با روشن کردن شمع عطری قهوه در اتاق خوابتان و پخش رایحه قهوه استرس ناشی از دغدغه های روزمره را از خود دور کنید و خواب آرامی داشته باشید.
​​​​​​​
پس حتی اگر اهل خوردن قهوه هم نیستید و طعم آن را دوست ندارید با خرید شمع معطر قهوه این رایحه شگفت انگیز را در اتاق نشیمن یا اتاق خوابتان تجربه کنید و از فواید انرژی بخش شمع عطری قهوه استفاده کنید.

شمع عطری وانیل

خرید شمع معطر با رایحه وانیل یکی از محبوب ترین مدل های شمع دست ساز تزئینی موجود در جهان است. وانیل دارای رایحه گرم و شیرین است و بسیار آرام بخش و مفرح است. وانیل از گذشته دور تا به امروز به عنوان یک آرامش بخش شناخته شده است. این رایحه شیرین و جذاب برای آقایان بسیار دلنشین بوده و دارای خواص زیادی میباشد.

خرید شمع معطر عطری با رایحه وانیل آرام بخش بوده و قدرت زیادی برای از بین بردن انرژی های منفی دارد. استفاده از شمع عطری وانیل برای رایحه درمانی (آروماتراپی) و حمام بخار بسیار محبوب بوده و کمک میکند تا از استرس های روزمره کاسته شود. شمع دست ساز عطری وانیل در مجموعه آرامش با بهترین قیمت و کیفیت به فروش میرسد.

خرید شمع معطر وانیل میتواند بهترین گزینه برای استفاده در آشپرخانه، اتاق خواب، نشیمن و حمام باشد. رایحه گرم و شیرین با پخش بوی بالا، تمام بوهای بد رو خنثی میکند و فضای محیط را کاملا دلنشین و خوش عطر میکند. 
​​​​​​​

شمع عطری دارچین

خرید شمع معطر دارچین یکی از خوشبوترین رایحه های ادویه ای میباشد که در کنار رایحه دلپذیر خود خواص دارویی زیادی هم دارد، از زمان های گذشته تا به امروز از اسانس و روغن دارچین به عنوان یک رایحه شیرین و تند در عطر سازی استفاده میکنند.
رایحه دارچین شیرین، گرم و تند است و دشمن افسردگی و بی حالیست.

​​​​​​​رایحه ای که از سوختن شمع عطری و شمع دست ساز تزئینی دارچین در فضا پخش میشود شما را شاداب و پر انرژی میکند، رایحه دارچین در کاهش خستگی ذهنی موثر بوده و از خواص تقویت کنندگی ذهنی بی نظیری بهره مند است. خرید شمع معطر دارچین باعث پاکسازی هوا میشود و استفاده از آن میتواند امواج مثبت وجودی شما را تقویت کرده و حال خوش و نشاط برای شما به ارمغان بیاورد. فروش با بهترین قیمت برای خرید شمع دست ساز تزئینی دارچین را با ما تجربه کنید.
​​​​​​​
خرید شمع معطر دارچین انتخاب خوبی برای اتاق پذیرایی و آشپزخانه میباشد. حتما هنگام صرف چای و قهوه از شمع عطری دارچین در کنار میز عصرانه استفاده کنید و از فواید روحیه بخشی و انرژی بخش این رایحه شگفت انگیز لذت ببرید.
​​​​​​​

خرید شمع معطر لیمو

لیمو یکی از میوه های خوش عطر و طعمیست که خواص درمانی فراوانی دارد. استشمام بوی لیمو میتواند حس طراوت و شادابی را در شما افزایش دهد. خرید شمع معطر با رایحه لیمو به برطرف کردن اضطراب کمک کرده و سبب احیای ذهن و بهبود افسردگی میشود.

​​​​​​​شمع عطری لیمو رایحه ای خنک و ملایم دارد و حس تازگی را به انسان منتقل میکند.
رایحه لیمو انرژی بخش و شاداب کننده است و به عنوان یک تسکین دهنده مورد استفاده قرار میگیرد. روشن کردن شمع عطری لیمو در میز صبحانه فضای دلنشینی را به وجود می آورد و شما را حسابی سرحال و شاداب میکند. شمع دست ساز تزئینی با رایحه ی لیمو با بهترین قیمت در مجموعه آرامش موجود میباشد.

خرید شمع معطر لیمو برای میز صبحانه بسیار مناسب است و استفاده از آن مخصوصا در شروع روز ایجاد انرژی و طراوت میکند و شمارا برای تجربه یک روز عالی آماده میکند. 
​​​​​​​

خرید شمع معطر با رایحه ادکلنی

شمع عطری و شمع دست ساز تزئینی با رایحه های ادکلنی از محبوب ترین گزینه های خرید شمع معطر در دنیا به حساب می آید. در چند سال اخیر خیلی از شرکت های بزرگ تامین کننده هدایای سازمانی و تبلیغاتی در دنیا با قرار دادن عطر و ادکلن در کنار شمع عطری و شمع دست ساز با همان رایحه پک های جذاب و خاطره انگیزی برای مشتریان خود آماده میکنند.

داشتن رایحه های شگفت انگیز ادکلنی در شمع عطری حس نوستالژی و خوشایندی را برای ما ایجاد میکند. دنیای عطرها و رایحه ها بسیار اعجاب انگیز است، شاید هیچ حسی به اندازه حس بویایی برای ما خاطرات را زنده نکنند، خرید شمع معطر ادکلنی با رایحه عطرهای مورد علاقه مان باعث آرامش و حال خوش ما میشوند و خیلی از مواقع خاطره های خوب و عاشقانه ای را به ما یادآوری میکنند.

خرید شمع معطر با رایحه های ادکلنی برای کسانی که دوست دارند تا فضای عاشقانه و رمانتیک را در کنار عزیزانشون تجربه کنند گزینه مناسبی میباشد. 

​​​​​​​حتما در میز شام دو نفره در شب های خاص و عاشقانه خود از روشن کردن شمع عطری ادکلنی لذت ببرید و یک شب فراموش نشدنی و رویایی را تجربه کنید. 
​​​​​​​

شمع لیوانی سفید

خرید شمع معطر لوندر با توجه به خواص بی نظیری که دارد محبوب ترین رایحه بین انواع شمع دست ساز تزئینی میباشد. از گذشته های دور تا به امروز گیاه لوندر به عنوان یک دارو و خوشبو کننده طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است. لوندر (اسطوخودوس) یکی از معطر ترین گیاهان دارویی جهان است. خرید شمع معطر لوندر فواید بسیاری دارد که از مهمترین آنها میتوان به کاهش استرس، درمان افسردگی و افزایش انرژی مثبت اشاره کرد. در مجموعه آرامش فروش انواع شمع دست ساز عطری لوندر با بهترین قیمت و کیفیت ارائه میشود.

روشن کردن شمع عطری لوندر در اتاق خواب باعث بهبود کیفیت خواب میشود و استرس های روزمره را کاهش میدهد.

​​​​​​​خرید شمع معطر لوندر یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در رایحه درمانی (آروماتراپی) میباشد. استفاده از شیشه های تزئینی و مدل های قالبی زیبا باعث شده تا خرید شمع معطر لوندر نسبت به رایحه های دیگر مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد. و فروش این محصول با بهترین قیمت برای گالری ها و مغازه دارها امکان پذیر میباشد.

انواع رایحه های پرطرفدار شمع معطر

شمع عطری میتواند به عنوان یک عامل نشاط دهنده برای ذهن و راهی برای رسیدن به آرامش روحی و احساس خوشایند باشد.

​​​​​​​
از انواع شمع عطری برای :
​​​​​​​
رایحه درمانی (آروماتراپی)
خوشبو کردن محیط خانه یا محل کار
برای مراقبه و دعا
کمک به بهبود کیفیت خواب
استفاده میشود.
​​​​​​​

رایحه درمانی با شمع عطری

رایحه درمانی (آروماتراپی) به مجموعه ای از درمان های سنتی که در آن از روغن های طبیعی و سایر ترکیبات گیاهان معطر استفاده میشود گفته میشود. آروماتراپی، درمانی قدیمی است و حدود 5 هزار سال است که از روغن های گیاهی برای بهبود سلامت جسمی یا روحی استفاده میشود. رایحه درمانی هم به صورت ماساژ با روغن های معطر طبیعی و هم از طریق استشمام رایحه های شمع دست ساز عطری انجام میشود.

​​​​​​​یکی از بهترین گزینه ها برای رایحه درمانی خرید شمع معطر میباشد. ترکیب روغن معطر با موم شمع که هنگام سوختن، علاوه بر پخش رایحه دلنشین و شفابخش در فضا، انرژی مثبت شعله هم تاثیر خود را برای رسیدن به احساس خوب و آرامش جسمی میگذارد.
​​​​​​​

فواید رایحه درمانی با شمع عطری

​1- استرس، پریشانی و اضطراب را کاهش میدهد.
2- ایمنی بدن را بهبود میبخشد.
3- کیفیت خواب را افزایش میدهد.
4- مفاصل ملتهب را تسکین میدهد.
5- سر درد و میگرن را درمان میکند.
6- باعث کاهش دردها و ناراحتی های بعد از بیمارستان میشود.
7- با باکتری ها، ویروس ها یا قارچ ها مقابله میکند.

یکی از بهترین روش ها برای رایحه درمانی با شمع عطری استفاده از حمام بخار یا استفاده از وان حمام است. نیم ساعت قبل از رفتن به حمام شمع عطری را روشن کنید واجازه دهید تا کاملا فضای داخل حمام با رایحه دلنشین شمع عطری پر شود و بین بیست دقیقه تانیم ساعت در آب گرم وان ریلکس کنید و از استشمام رایحه دل نشین شمع عطری و نگاه به شعله شمع لذت ببرید، مطمئن باشید که یک احساس فوق العاده خوب و پر از آرامش را تجربه میکنید.
​​​​​​​
​​​​​​​خرید شمع معطر لوندر یا خرید شمع معطر وانیل از بهترین گزینه ها جهت آروماتراپی با شمع عطری میباشد.


خوشبو کردن محیط خانه و محل کار با شمع عطری

اصلی ترین استفاده شمع عطری و شمع دست ساز تزئینی برای خوشبو کردن محیط خانه یا محل کار میباشد. شمع عطری با رایحه های مختلف میتواند فضای خانه را دگرگون کند. خرید شمع معطر دست ساز با رایحه گل های معطر، قهوه، لوندر و رایحه های ادکلنی ملایم برای اتاق خواب مناسب هستند و کمک میکنند تا از استرس های روزمره دور شده و با خاصیت آرارم بخشی خود به یک خواب راحت کمک میکنند.

خرید شمع معطر با رایحه های میوه ای (لیمو، پرتقال و سیب سبز) حس هیجان و شادی را منتقل میکنند و برای اتاق پذیرایی و آشپزخانه مناسب هستند. 
​​​​​​​

خرید شمع معطر دارچین، وانیل و قهوه با بوی دلپذیر گرم، شیرین و تند به راحتی میتوانندبوی نامطبوع غذا را در آشپزخانه از بین ببرند و هوای آشپزخانه شما را پاکسازی کنند.

استفاده از شمع عطری و شمع دست ساز تزئینی در سرویس بهداشتی میتواند فضا را خوشبو کند و بوهای آزار دهنده را از بین ببرد.
از رایحه های خنک که حس تازگی میدهند مانند نعنا، اکالیپتوس و رزماری که بسیار فرحبخش و شاداب کننده اند در اتاق نشیمن استفاده کنید و برای چیدمان یک میز غذای رویایی میتوانید از شمع عطری دست ساز با رایحه ی ادکلنی استفاده کنید که فضایی رمانتیک و عاشقانه را برای شما به وجود می آورند.
​​​​​​​

خرید شمع معطر مخصوص به خانه یا محل کار نیست، شما میتوانید در مراسم و مهمانی های خود از شمع دست ساز جهت خوشبو کردن محیط و ساختن فضایی دلنشین برای مهمان های خود بهره ببرید.
​​​​​​​

​خرید شمع معطر لوندر در بین دیگر انواع شمع عطری و شمع دست ساز بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد و از محبوبیت بالاتری برخوردار است. اگر تاکنون تجربه استفاده از شمع عطری را نداشته اید به شما پیشنهاد میکنیم تا با خرید شمع معطر لوندر یا شمع دست ساز لیوانی معطر ادکلنی از رایحه دلنشین و آرام بخش شمع عطری لذت ببرید و یک تجربه فوق العاده را داشته باشید. 
​​​​​​​

شمع عطری لوندر

خواص شمع عطری

در سال های اخیر با توسعه هنر شمع سازی و پیشرفت شمع دست ساز مدل های بسیار زیادی از انواع شیشه ها و ظروف فلزی و چوبی جهت شمع سازی ساخته شده اند. بعضی از این مدل شمع ها بیشتر مورد پسند بوده اند که از میان آنها خرید شمع معطر لیوانی عطری و شمع دست ساز تزئینی بیشتر مورد توجه بوده است. 

​​​​​​​شمع لیوانی شات بزرگ یا کوچک، درب دار و قوطی های فلزی تزئینی بیشتر از همه محبوب بوده اند. شمع لیوانی عطری بیشترین کاربرد را جهت تزئین دکوراسیون دارد و بیشترین استفاده به عنوان شمع مصرفی در خانه یا محل کار به دلیل داشتن رایحه های معطر بسیار محبوب بوده و از گزینه های اصلی خرید شمع معطر برای تزئین دکوراسیون و ایجاد رایحه ی خوش در خانه است.
​​​​​​​

خرید شمع معطر لیوانی و معرفی انواع آن

شمع تزئینی چیست :

شمع تزئینی به مدل هایی از شمع دست ساز گفته میشود که بیشتر جنبه دکوری و فانتزی دارند.

​​​​​​​با این که قابلیت روشن شدن و سوختن دارند اما به خاطر شکل ظاهری خاص و زیبایی که دارند از آنها به صورت خاموش در تزئین دکوراسیون استفاده میشود. شمع تزئینی طرح های گوناگونی دارد مانند انواع شمع دست ساز تندیس، ساختمان های معروف، انواع گل و شکل های زیبای هندسی و استوانه ای، با روشن کردن شمع دست ساز تزئینی شکل شمع عوض میشود و همین موضوع سبب شده تا برای حفظ زیبایی طرح شمع بیشتر به صورت خاموش از شمع دست ساز تزئینی استفاده شود. خرید شمع معطر مدل شمع دست ساز تزئینی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون داخلی منزل میباشد.

شمع دست ساز تزئینی که اشکال خاصی دارند به صورت دست ساز یا استفاده از قالب های سیلیکونی ساخته میشوند. این مدل از شمع دست ساز بیشتر جنبه شمع تزئینی داشته و در زیبا آرایی دکور خانه مورد استفاده قرار می گیرد، شمع تزئینی در فرم های زیبا و خاص و در اندازه و رنگ های مختلف طراحی و تولید میشود.
خرید شمع معطر تزئینی و خرید شمع دست ساز عطری برای کسانی که به بوی پارافین حساسیت دارند گزینه بسیار مناسبی است. 
​​​​​​​

شمع تزئینی آرامش

در تولیدی شمع معطر آرامش تمامی شمع های دست ساز قالبی، با پارافین سبک ساخته میشوند، پارافین های نوع سبک بدون آلایندگی و سرب هستند و سوختی پاک دارند.

​​​​​​​اسانس استفاده شده در شمع دست ساز تزئینی ، لوندر و ادکلنی میباشد. مقدار اسانس استفاده شده کمتر از شمع لیوانی و ظرفی میباشد و پخش بوی ملایمی دارند. استفاده از پارافین سبک در شمع تزئینی آرامش سبب شده تا ماندگاری رنگ و فرم شمع ها بیشتر شود.

​​​​​​​تمامی انواع شمع دست ساز تزئینی آرامش از متریال درجه یک ساخته میشوند که علاوه بر زیبایی ظاهری و استفاده برای تزئین دکوراسیون میتوانند به عنوان شمع مصرفی سوزانده شوند و دارای شعله مناسبی هستند که قابلیت سوختن تا انتهای شمع را دارند. خرید شمع معطر تزئینی گزینه مناسبی هم برای دیزاین منزل و هم برای استفاده از سوخت شمع میباشد.
​​​​​​​

خرید شمع معطر تزئینی و معرفی انواع شمع دست ساز

برای اینکه بتوانیم از شمع دست ساز تزئینی و لیوانی بهترین استفاده را بکنیم باید از آنها مراقبت کنیم.
خرید شمع معطر و نگهداری آن نکات فراوانی دارد که در ادامه به آن میپردازیم :

1- اگر قرار است از شمع دست ساز تزئینی به صورت خاموش برای مدتی به عنوان تزئین در دکوراسیون استفاده کنیم باید دور از تابش مستقیم خورشید باشد تا رنگ و شکل شمع تغییر نکند.

2- زمانی که میخواهیم شمعی را روشن کنیم باید به اندازه فیتیله دقت کنیم، حدود 5 میلیمتر استاندارد فیتیله های نخی و چوبی است. اگر فیتیله بلندتر بود با قیچی یا ناخن گیر فیتیله شمع را کوتاه کنید و بعد آن را روشن کنید، چون بلند بودن فیتیله باعث دود کردن شمع میشود.

3- بعد از روشن کردن شمع های ظرفی اجازه دهید تا سطح شمع دست ساز کاملا ذوب شود و بعد شمع را خاموش کنید در غیر این صورت فقط نقطه میانی اطراف فیتیله ذوب میشود و حالت تونلی پیدا میکند و در نوبت های بعدی این حفره ایجاد شده باعث میشود تا فیتیله توانایی سوخت خود را از دست بدهد و قدرت لازم برای آب کردن شمع را نداشته باشد و شمع در این حالت بلا استفاده میشود.

4- مناسب ترین زمان روشن ماندن شمع بین یک الی دو ساعت است. روشن ماندن بیشتر از دو ساعت شمع باعث میشود تا کیفیت سوخت فیتیله کم شود.

5- قبل از هر بار روشن کردن شمع قسمت سوخته فیتیله را کمی کوتاه کنید تا شعله زیبا و مناسبی داشته باشید، برای این کار میتوانید از قیچی یا ناخن گیر استفاده کنید یا با دستتان فیتیله را تمیز کنید، قسمت سوخته شده فیتیله به راحتی با دست کنده میشود.
​​​​​​​
6- اگر شمع دود کرد یا شعله آن بیش از حد معمول بود آنرا خاموش کنید و کمی از فیتیله سوخته شده را کوتاه کنید و دوباره روشن کنید.

7- اگر بعد از روشن کردن شمع، فیتیله شعله کمی داشت احتمالا فیتیله کمی کوتاه است بعد از یک دقیقه شمع را خاموش کنید و قسمتی از پارافین آب شده را با  دستمال کاغذی بردارید و دوباره شمع را روشن کنید، شعله مناسبی خواهد داشت.
​​​​​​​
8- شمع روشن را در معرض باد نگذارید و قبل از جابجایی شمع، شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا شمع سرد شود و بعد جابجا کنید.

نکات نگهداری از شمع

خرید شمع معطر در تزئین منزل فضایی آرام بخش و رمانتیک ایجاد میکند و افرادی که در محیطی با شمع روشن وارد میشوند احساس آرامش و انرژی مثبت میکنند. اگر تا به حال تنها به دلیل زیبا شدن محیط و تزئین از شمع عطری دست ساز در دکوراسیون خانه استفاده کرده اید، اکنون میتوانید از شمع عطری با دلایل بیشتری بهره ببرید.

استفاده از شمع دست ساز تزئینی تمرکز و بازدهی کار شما را افزایش میدهد و باعث بهبود فعالیت های شما خواهد شد. خرید شمع معطر هم برای تزئین دکوراسیون خانه و هم با خواص و رایحه های فوق العاده ای که دارد انتخاب مناسبی برای دیزاین منزل به حساب می آید.
​​​​​​​
در مجموعه شمع معطر آرامش برای تولید تمامی انواع شمع دست ساز از پارافین کریستال استفاده میشود که بهترین نوع پارافین میباشد و هیچ گونه آلایندگی ندارد. در تولیدی شمع دست ساز آرامش مدل های مختلفی از شمع تزئینی و شمع دست ساز با بهترین قیمت و کیفیت ارائه میشود.

​​​​​​​اسانس های استفاده شده در شمع عطری آرامش حلال در روغن بوده ومخصوص شمع سازی میباشد که ایجاد حساسیت و سردرد نمیکند پس با خیال راحت خرید شمع معطر دلخواهتون را انجام بدهید و از رایحه های شگفت انگیز شمع معطر لذت ببرید.


خرید شمع معطر آرامش

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش