شمع معطر چیست

 

شمع معطر چیست:

شمع معطر از طریق مخلوط کردن روغن های عطری و اسانس ها با پارافین یا وکس ساخته می شود.

فرآیند ساخت شمع های معطر بسیار مهم است چرا که باید از مواد مرغوب و اسانس های باکیفیت استفاده کرد تا شمع شعله ی مناسب همراه با پخش بوی بالا داشته باشد .
غالبا از اسانس میوه ای،گل های معطر و اسانس های ادکلنی برای درست کردن شمع معطر استفاده میکنند.

 

گیفت شمع

    

خواص شمع معطر  

شمع های  معطر می توانند به عنوان یک عامل نشاط دهنده برا ی ذهن و راهی برای افزایش تمرکز، رسیدن به آرامش روحی و احساس خوب در شما باشند یکی از استفاده های شمع های معطر رایحه درمانی یا آروما تراپی به معنای درمان با بوی خوش است که برای درمان برخی بیماری های روحی و ایجاد احساسات خوب و رسیدن به آرامش درونی استفاده می شود .

 

 

شمع لیوانی عطری

شمع لیوانی معطر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با شمع معطر خواب آرامتری داشته باشید

نیم ساعت قبل از خواب روشن کردن شمع معطر در اتاق خواب می تواند باعث از بین رفتن استرس های روزمره و خستگی شما شود و با ایجاد  آرامش و  فضای دلنشین به شما برای رسیدن به حال خوب و یک خواب راحت کمک می کند .​​​​​​

 

 

خرید شمع لیوانی عطری

 

 

مراقبه با شمع معطر 

روش های مختلفی برای مراقبه وجود دارد که یکی از محبوب ترین و موثرترین انواع آن مراقبه با شمع است .
آرامشی که در هنگام مراقبه با نور شمع به دست می آید به بدن شما اجازه استراحت می دهد و استرس روحی را کاهش می دهد .
مراقبه لزوما یک رفتار تعیین شده و عمل تعریف شده نیست، مراقبه مسیری است که شما را به احساس بهتر، آرامش و صلح درونی می رساند .
یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در هر صبح و شب می توانیم انجام  دهیم این است که در خلوت خود تعدادی شمع روشن کنیم، دمنوشی درست کنیم و در تاریکی از سکوت و شعله شمع لذت ببریم .
گاهی موسیقی گوش کنیم و یا با خود گفتگو کنیم و با نگاه کردن به شعله ی شمع و استشمام عطر دلپذیر آن آماده یک روز خوب یا یک خواب آرام شویم.

 

شمع وارمر معطر

 


​​​​​خرید شمع معطر آرامش​​​​​​​

ما در مجموعه ی آرامش بر این باور هستیم که محصولی ارزشمند و با قیمتی منصفانه تولید کنیم.
محصولات ما تولید شده از با کیفیت ترین پارافین کریستال، موم گیاهی و موم عسل می باشد و معطر شده با روغن های گیاهی و اسانس های ادکلنی که دارای پخش بو و ماندگاری بالا می باشد.
باعث خوشحالی ما می باشد که اگر سوالی راجع به انتخاب شمع و رایحه ی دلخواهتان دارید با ما تماس بگیرید تا تجربه لذت بردن از یک شمع معطر را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

شمع تزئینی عطری

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش