شمع دست ساز خرید ست شمع

در این صفحه قصد داریم تا در مورد یکی از زیباترین هنرهای صنایع دستی با شما گفتگو کنیم. بی تردید شمع دست ساز یکی از تاثیرگذارترین هنرها در زیبا سازی دکوراسیون داخلی میباشد. خرید ست شمع دست ساز برای تزئین دکوراسیون یکی از اولین انتخاب ها در دیزاین منزل و محیط کار میباشد.

خرید شمع دست ساز به صورت خرید ست شمع یا حتی تکی میتواند در کنار هر وسیله دکوری دیگری باعث تغییر دکوراسیون محیط اطراف شما شود و علاوه بر زیبایی، آرامش و حال خوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

جهت ورود به صفحه شمع دکوراتیو وارد شوید

جهت ورود به صفحه اکسسوری سنگی وارد شوید

جهت ورود به صفحه گیفت شمع وارد شوید

جهت ورود به صفحه شمع لیوانی وارد شوید

جهت ورود به صفحه شمع استوانه ای وارد شوید

جهت ورود به صفحه شمع تزئینی وارد شوید

راهنمای خرید شمع معطر دست ساز

برای دسترسی ساده تر و انتخاب سریع تر جهت خرید شمع معطر دست ساز مورد نظر از راهنمای زیر جهت ورود به صفحه ی نوع محصول و مشاهده محصولات مورد نظر خودتون استفاده کنید و با ورود به صفحه ی مورد نظر فقط محصولاتی که در سبک انتخابی شما بوده است برای شما نشان داده میشود و میتوانید دسترسی سریع تری برای خرید شمع معطر دلخواهتان داشته باشید.

جهت اصلاع از قیمت های عمده تماس حاصل فرمایید و یا پیام دهید

شمع دست ساز چیست

به جرات میتوان گفت شمع دست ساز یکی از اولین هنرهای انسان های هزاره های پیش است. درست است که نیاز اصلی برای ساختن شمع ها، روشنایی و نور ملایم آنها برای گذر از تاریکی شب بوده است اما وقتی تاریخ گذشتگان را مرور میکنیم میبینیم ساخت شمع دست ساز فقط برای رفع نیاز روشنایی نبوده است و نیاز های اساسی تر را برای انسان ها پاسخگو بوده است. شمع دست ساز یکی از بهترین گزینه ها برای تزئین خانه ها و مراسمات در گذشته های دور بوده است.

همه ی انسان ها زیبایی و تزئین دکوراسیون را حتی در هزاران سال پیش دوست داشته اند و چه چیزی به اندازه شمع دست ساز میتوانسته مجلس و مهمانی ها را زینت دهد.

شمع دست ساز پای ثابت همه عبادتگاه ها بوده است و نیاز دیگری را در انسان ها پاسخ داده است و آن احساس آرامش از انرژی سرشار شمع موقع دعا و نیایش بوده است.

از دو قرن پیش با دسترسی انسان ها به منابع نفتی صنعت شمع توسعه بسیار زیادی پیدا کرد. کارخانجات بزرگی در سراسر جهان با به کارگیری ماشین آلات صنعتی از فراورده های نفتی شروع به تولید شمع ها کردند و شمع های قلمی و استوانه ای به بازارها عرضه شد.

وقتی امروز از شمع دست ساز و خرید ست شمع صحبت میکنیم در واقع میخواهیم فرق ان را با انواع شمع های صنعتی که با دستگاه های مختلف تولید میشود بدانیم.

شمع های صنعتی محدودیت تنوع، شکل، اندازه و رنگ دارند اما در مورد شمع دست ساز میتوان گفت که دنیایی بی انتهاست. امروزه با توسعه هنر شمعسازی و روی کار آمدن پرینترهای سه بعدی میتوان از هر ایده ای بیس اولیه برای قالبگیری و بعد ساخت شمع دست ساز استفاده کرد.

شمع دست ساز بخریم یا صنعتی

اگر سوال شما هم مثل خیلی از دوست داران شمع ها این است که خرید ست شمع های دست ساز یا صنعتی کدام یک بهتر است، باید ابتدا قبل از هر چیزی فرق آنها را با هم بدانیم، بین شمع های دست ساز با انواع صنعتی آن فرق های بسیاری وجود دارد. که از جمله مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

شمع دست ساز با عشق ساخته میشود

شمع های دست ساز با هنر، سلیقه و احساس افراد هنرمند ساخته میشود و انرژی فرد سازنده به شمع دست ساز انتقال پیدا کرده است. این شمع ها به دلیل آن که توسط هنرمندان با تجربه ساخته میشوند. از زیبایی و جزئیات بی همتایی برخوردار هستند و برای کسانی که به دنبال خرید ست شمع برای تزئین دکوراسیون هستند میتوان به دلیل داشتن تنوع و جزئیات و زیبایی بیشتر، خرید ست شمع دست ساز گزینه بسیار مناسبی میباشد.

استفاده از مواد با کیفیت

شاید یکی از مهمترین فرق شمع های دست ساز با صنعتی استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توسط شمع سازانی باشد که به صورت دست ساز شمع های خود را درست میکنند.
مدل های صنعتی معمولا به خاطر رقابت در بازار و این که قیمت محصول برایشان کمتر شود از مواد ارزانتر استفاده میکنند اما هنرمندانی که با عشق و علاقه انواع شمع تزیینی به صورت ست شمع دکوراتیو یا ظرفی را درست میکنند از بهترین مواد و متریال استفاده میکنند چون برای هنر خود ارزش قائل هستند.

خرید ست شمع دست ساز معطر

از دیگر فرق های مهم دیگری که هنگام خرید شمع دکوراتیو چه به صورت خرید ست شمع دکوری چه به صورت خرید شمع ظرفی با انواع صنعتی مورد توجه خریداران قرار میگیرد معطر بودن انواع شمع دست ساز میباشد.
بیشتر هنرمندانی که شمعهای دست ساز درست میکنند از انواع روغن های گیاهی معطر و اسانس های طبیعی عطری در شمع های خود استفاده میکنند که این عامل بسیار مورد توجه دوست داران شمع میباشد.
روغن ها و اسانس هایی مثل لوندر، گل های بهاری، قهوه و وانیل و شمع هایی با عطر های ادکلنی باعث شده شمعهای دست ساز معطر جایگاه ویژه ای داشته باشد. استفاده از روغن و اسانس های معطر باعث میشود در هنگام سوختن عطر و بویی فوق العاده رویایی در فضا پخش شود و نقش بسزایی در انتقال حس آرامش و استرس زدایی داشته باشد و به همین دلیل است که شمع دست ساز معطر و خرید ست شمع عطری برای مراقبه و رسیدن به احساس خوب بسیار توصیه میشود.

خرید ست شمع دست ساز و تنوع آن

از دیگر مزایای خرید ست شمع دکوراتیو و مدل های دیگر شمع های دست ساز با انواع صنعتی را میتوان تنوع بسیار زیاد آنها دانست. مدل های صنعتی بسیار محدود هستند و بیشتر تولیدات خلاصه میشوند در وارمر، قلمی و استوانه ای، اما در مورد خرید ست شمع دکوری میتوان گفت که انتهایی برای مدل های مختلف آن وجود ندارد.

برای کسی که دوست دارد تا در دکوراسیون خود ست شمع داسته باشد خرید ست شمع تزئینی بهترین گزینه است چراکه تنوع بی نهایت آن باعث میشود هر کسی با هر سبک و سلیقه ای بتواند در دکوراسیون خود ست شمع تزئینی با طراحی و دیزاین خانه یا محیط کار خود داشته باشد. خرید ست شمع تزئینی برای تمام دکوراسیون ها مفید و جزء المان های اصلی به حساب می آید.

شمع دست ساز
خرید ست شمع دست ساز

​مزیت خرید ست شمع دست ساز

در این قسمت میخواهیم به مزیت های خرید ست شمع تزئینی بپردازیم. چراکه این روزها خرید ست شمع دکوراتیو با اختلاف نسبت به دیگر انواع شمع و اکسسوری ها مخاطبین بیشتری دارد و به نوعی یکی از آیتم های اصلی تزئین دکوراسیون شده است.

خرید ست شمع تزئینی در دکوراسیون

​​این روزها کمتر خانه ای هست که قسمتی از دکور آن با شمع دست ساز تزئین نشده باشد. مدل های مختلف شمع ظرفی معطر و ست شمع دکوراتیو را میتوانیم براحتی در هر خانه ای پیدا کنیم.
ست شمع تزئینی با رنگ ها و اشکال گوناگون در کنار هم زیبایی خیره کننده ای دارند که با قرار گرفتن بر روی استند های سنگی یا ظرف چوبی و فلزی میتوانند به شکل معجره آسایی قسمتی از خانه ما را زیبا کنند.

شمع تزئینی براحتی در کنار دکوری های دیگر ست میشود و کار را برای ما راحت میکند. فرق نمیکند که چه اکسسوری در دکوراسیون منزل استفاده میکنیم. گلدان، مجسمه ها، قاب آیینه، جاعودی، جاشمعی یا هر آیتم دیگری براحتی در کنار دکوراتیو یک ست زیبا را برای ما به وجود می آورند. مزیت اصلی خرید ست شمع دکوری برای دکوراسیون داخلی داشتن مدل های بسیار متنوع میباشد البته با رنگبندی های زیاد. چرا که سازندگان برای هر سبک و سلیقه ای مدل هایی از شمع دست ساز را ساخته اند.

فرقی نمیکند که دکور خانه شما مدرن باشد یا کلاسیک و مینیمال باشد یا صنعتی یا روستیک باشد یا بوهمین، چرا که ست شمع دکوراتیو با همان سبک در مارکت وجود دارد و شما میتوانید براحتی با خرید شمع دست ساز در سبک و سلیقه خودتان یک حال و هوای پر از آرامش و شاعرانه را به دکوراسیون داخلی محیط خود بدهید. 

از دیگر مزیت های خرید شمع ست شمع دکوری انتخاب جزئیات و رنگ آنهاست که با توجه به تم رنگ دکوراسیون خود میتوانید به سازنده سفارشی رنگ اختصاصی خود را بدهید و محصولی را تهیه کنید که بیشترین انطباق را با تم و سبک دکوراسیون شما داشته باشد.

خرید شمع دست ساز سفارشی

از دیگر مزیت های خرید ست شمع تزئینی، سفارشی بودن آنهاست. ممکن است شما بخواهید برای شرکت یا مجموعه خود یا حتی برای یک مهمانی یا جشن یک اثر هنری ماندگار به شکل لوگو، نماد یا اسم و عکس خودتان را هدیه بدهید.
تولیدی شمع معطر آرامش این امکان را فراهم نموده است که با بهره گیری از دانش روز شمع سازی و ساخت بیس و قالبگیری از نماد یا لوگوی شما دقیقا مجسمه یا تندیس از آنچه شما میخواهید را به صورت یک شمع دست ساز دکوراتیو تولید کند.

یا چنانچه تمایل داشته باشید تا شمع ظرفی به عنوان گیفت یا هدیه به مهمانانتان یا مخاطبین خود هدیه بدهید تیم طراحی شمع آرامش برای شما عکس، لوگو یا متن انتخابی شمارا طراحی و چاپ نموده و بر روی ظرف شمع ها به صورت لیبل یا تگ قرار میدهد تا یک محصول که از زیباترین هنرهای صنایع دستی میباشد را به عنوان گیفت یا هدیه ارائه بدهد.

یکی دیگر از مزیت های خرید ست شمع برای کارهای سفارشی در مارکت عطر و ادکلن و لوازم آرایشی و بهداشتی است که شرکت ها در کنار محصولات عطری خود سفارش شمع های دست ساز با استفاده از همان اسانس یا عطر داخل شمع را انجام میدهند و به این شکل یک پک هدیه شامل شمع تزئینی معطر و محصول خوشبو کننده یا عطر شرکت خود را به مخاطبین خود عرضه میکنند.

از دیگر مزیت های خرید شمع دست ساز به صورت سفارشی ساخت شمع با رنگ سازمانی شرکت ها میباشد. خیلی از شرکت ها دوست دارند که محصولی را که هدیه میدهند جدای داشتن نشانه ای از لوگو، شعار یا نماد خود بر روی محصول و بسته بندی نشان دهنده رنگ سازمانی آنها هم باشد و شمع دست ساز این مزیت را دارد که دقیقا هم رنگ با رنگ سازمانی هر موسسه یا شرکتی ساخته شود.

خرید شمع دست ساز برای هدیه سازمانی و تبلیغاتی

یکی دیگر از مزیت های خرید ست شمع به عنوان یک کار هنری که با عشق ساخته میشود استفاده از آنها برای گیفت و هدایای سازمانی و تبلیغاتی میباشد. به جرات میتوان گفت که در بین همه محصولاتی که در دسته بندی صنایع دستی قرار میگیرند شمع دکوراتیو برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی مناسب تر میباشد که با هم دلایل آن را مرور میکنیم:

شمع دکوراتیو محصولی چند وجهی است که کارایی های خیلی زیادی دارد.

شمع نماد نور، روشنایی و آرامش میباشد و چه هدیه ای میتواند به اندازه یک شمع دست ساز زیبا وقتی روشن میشود انرژی را به ارمغان بیاورد، پس اگر هدف از دادن هدیه بخشیدن احساس خوب به مخاطبانتان باشد شمع دست ساز از پس این کار بر می آید و باعث حال خوب و آرامش در افراد میشود.

خرید ست شمع عطری با داشتن رایحه های دلنشین فضای خاطره انگیزی را ایجاد میکند که هدیه ما را در ذهن مخاطب جاودانه میکند، البته همه ما عاشق بوهای خوشایند و محصولات معطر هستیم و داشتن عطر و بو حال و هوای هدیه ما را دو چندان میکند.

خرید ست شمع دکوراتیو که با طراحی نماد و لوگو شرکت ها انجام میشود یک اثر هنری اختصاصی از آن موسسه و شرکت میباشد که به صورت تندیس ساخته شده از شمع باعث زیبایی بیشتر آن نماد میشود و این هدیه را برای همیشه در ذهن مخاطب حک میکند.

شمع های دست ساز ظرفی که در مدل های مختلف شمع های شیشه ای، لیوانی، قوطی فلزی و شمع های سنگی ساخته میشود فضای بسیار مناسبی برای قرار گرفتن شعار تبلیغاتی یا نماد و لوگو برند شرکت هاست و از دیگر مزیت های خرید شمع دست ساز برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی قرار گرفتن مدل های مختلف شمع دست ساز دکوراتیو یا ظرفی در کنار آیتم های دکوری وعطریات و محصولاتی دیگر به عنوان یک پک هدیه میباشد.

شمع دست ساز هدیه ای بینظیر

شمع دست ساز و خرید ست شمع تزئینی هدیه ای بینظیر است برای هرکسی که دوستش دارید، مگر میشود کسی رو پیدا کرد که از بودن در کنار یک شمع زیبای معطر لذت نبرد. شاید هیچ چیزی به اندازه نشستن در کنار شعله پر انرژی یک شمع زیبا حال انسان را خوب نکند.

شعله شمع سرشار از انرژی مثبت و حال خوب است و آرامشی را برای انسان به ارمغان می آورد که بینظیر است، بی جهت نیست که در تمام مراسمات معنوی در تمام عبادتگاه ها و در زمان مراقبه و خلوت شمعی روشن است. انرژی نهفته در شعله شمع انقدر اعجاب انگیز است که گویی هر دعایی را مستجاب میکند.

چه کسی از تزئین دکوراسیون خانه خود با شمع میگذرد، بی تردید خرید ست شمع دکوراتیو  به عنوان هدیه حال هر کسی را خوب میکند چون میتواند برای مدت خیلی زیادی از آن برای تزئین دکوراسیون خود استفاده کند  و هر بار با نگاه کردن  به آن لذت ببرد و به راحتی میتواند آن را با دیگر وسایل خود ست کند و از داشتن یک ست دکوراتیو لذت ببرد.

خرید ست شمع تزئینی معطر انتخابی بینظیر برای هدیه به هر کسی که دوستش داریم است چون آرامش، انرژی و حال خوب را هدیه میدهیم.

خرید شمع دست ساز
شمع دست ساز
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش