شمع وارمر عطری

شمع وارمر عطری شمع وارمر معطر تولیدی شمع وارمر فروش عمده شمع وارمر

شمع وارمر چیست:​​​​​​​

شمعیست با ابعاد کوچک که معمولا به شکل دایره و در ارتفاع 1/5 سانت تولید میشود، البته با توسعه هنر شمع سازی ظرف های جدید با اشکال مختلف ساخته میشود.
از این شمع ها علاوه بر گرم نگه داشتن غذا و دم کردن چای و دمنوش برای ایجاد یک فضای رمانتیک و عاشقانه استفاده میشود.​​​​​​​

شمع های وارمر آرامش در سه رنگ با سه رایحه تولید میشود،رنگ سفید با رایحه لوندر، رنگ قرمز با رایحه اوشن، و رنگ مشکی با رایحه کاپیتان بلک میتواند گزینه مناسبی برای شمع آرایی و همچنین خوشبو کردن محیط اطراف بکار برده شود.​​​​​​​

از دیگر مزیت های این شمع استفاده از موم گیاهی سویا میباشد و به دلیل استفاده از موم گیاهی در ساخت این شمع ها، هیچ گونه آلایندگی ندارند و سوختی یکدست و پاک دارند.
استفاده از سویاوکس باعث شده تا شعله قوی و بلندی داشته باشند که میتواند گزینه بسیار مناسبی جهت شمع آرایی و تزئین مجالس باشد.​​​​​​​

خرید شمع وارمر معطر سفید
خرید شمع وارمر عطری سفید
خرید شمع وارمر مشکی عطری
خرید شمع وارمر قرمز عطری

جهت دریافت عکس محصولات و لیست قیمت عمده به شماره 09120924734 در واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدید.
و جهت مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید. 

خرید شمع وارمر عطری

شمع های وارمر عطری آرامش

تزئین با شمع وارمر

از این مدل شمع برای تزئین سفره عقد، سفره هفت سین و دیگر مراسم و مجالس استفاده میشود.
به دلیل اندازه کوچک و بی خطر بودن گزینه بسیار مناسبی جهت شمع آرایی در مجالس میباشد. علاوه بر اینکه جلوه ی خاص و چشم نوازی به محفل و مجلس شما میدهد، به دلیل معطر بودن و پخش بوی بالایی که دارد حسابی محیط را خوشبو کرده و لذت دورهمی یا جشن شما را بیشتر میکند.

فقط کافیه چند شمع وارمر عطری آرامش را در یک اتاق یا برروی یک میز روشن کنید تا از بوی فوق العاده لوندر، اوشن و یا کاپیتان بلک به وجد بیایید.
مقدار اسانس استفاده شده در این مدل شمع به حدی زیاد و با کیفیت میباشد که با روشن نمودن چند شمع تا چند ساعت محیط اطراف خود را خوشبو میکنند.
روشن کردن شمع های وارمر برروی میز غذاخوری هنگام صرف غذا بسیار احساس خوبی به شما میدهد و یک فضای رمانتیک و عاشقانه با صرف هزینه کم برای شما به وجود می آورد.

شمع آرایی با شمع های وارمر

یکی از ایده های بسیار جالب و زیبا برای تزئینات در مجالس و جشن های مختلف برای جذابیت بخشیدن و رمانتیک کردن فضای خانه یا مجلس استفاده از شمع های وارمر عطری و دیزاین کردن آنها به شکل های مختلف است. شما میتوانید با کمی خلاقیت و ذوق هنری بهترین و شیک ترین نوع تزئینات را انجام دهید، چیدمان شمع های وارمر عطری همراه با گل یکی از زیباترین نوع چیدمان با شمع است که فضایی رمانتیک و احساسی به وجود می اورد. در کنار زیبایی شعله های شمع و گلهای خوش رنگ و بو، عطر دلنشینی که از سوختن شمع ها پخش میشود محیط را دلنشین و مهمانی و جشن شمارا خاطره انگیز میکند.

تزئین خانه با شمع های وارمر به دلیل قیمت به صرفه و زمان سوخت 4ساعتی به شما این امکان را میدهد تا در فضاهای مختلفی برای تزئین و شمع آرایی از این مدل شمع استفاده کنید و عصرها و شب ها با خاموش کردن چراغ ها و روشن کردن تعداد زیادی از این مدل شمع از عصرانه و شام خود در فضایی رمانتیک و عاشقانه لذت ببرید و یا زمان هایی که به آرامش بیشتری نیاز دارید برای خودتون موسیقی ملایم بذارید، چای بنوشید و از نگاه کردن به شعله های زیبای شمع و استشمام عطر دلپذیر لوندر به آرامش و سبکی برسید.

در میان مدل های مختلف شمع آرایی، ترکیب گل رز و شمع های وارمر برای ایجاد دکوراسیونی رمانتیک بسیار مورد پسند است. مثلا گلبرگ های گل را به شکل قلب یا اسم شخصی که دوستش دارید یا هر طرحی که میپسندید برروی میز یا زمین طراحی کنید و با شمع اطراف آن را تزئین کنید.

به دلیل نوع تولید این مدل شمع ها پس از سوختن کامل نیازی به تمیز کردن نداشته و به راحتی میتوان قالب آلومینیومی آن را به عنوان ضایعات برگشتی به چرخه ی تولید آلومینیوم برگرداند و از این نظر این مدل شمع دوست دار محیط زیست است.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش