شمع قلمی دست ساز عطری

شمع قلمی دست ساز عطری شمع بیبی کندل آموزش شمع بیبی کندل

شمع قلمی دست ساز

بیبی کندل چیست:

بیبی کندل شمع بدون قالبی است که با فرو بردن فیتیله نخی درون پارافین یا وکس مذاب ساخته میشود، با تکرار این کار کم کم پارافین را به خود جذب میکند و بعد از خنک شدن و تکرار این روند قطر آن بیشتر میشود. این کار باید با حوصله و دقت زیادی انجام شود تا نتیجه نهایی، شمع بیبی کندل صاف و یکدستی باشد.
ساخت شمع قلمی دست ساز یکی از لذت بخش ترین کارها در تولیدی شمع میباشد.

شمع بیبی کندل عطری آرامش

از مهمترین عوامل ساخت شمع قلمی دست ساز (بیبی کندل) انتخاب پارافین یا وکس مناسب اینکار میباشد. در تولیدی شمع آرامش بیبی ها با پارافین کریستال درجه یک و با استفاده از رایحه لوندر، اوشن و اسانس های ادکلنی ساخته میشود و به دلیل کیفیت بالای پارافین کریستال شکل ظاهری یکدست و زیبایی دارد و هر شمع با قطر 1/5 در ارتفاع 20 سانتیمتر، 2ساعت زمان سوخت دارد، اشک و دود ندارد و بسیار خوشبو هستند. برای خرید شمع قلمی عطری میتوانید در زیر هر محصول رایحه ی مورد علاقه ی خودتان را انتخاب کنید.

​استفاده از شمع قلمی دست ساز (بیبی کندل)

برای استفاده کردن از شمع بیبی کندل میتوانید جاشمعی مخصوص این شمع را تهیه کنید و یا داخل یک ظرف زیبا کمی نمک یا ماسه سفید بریزید و از روشن کردن شمع بیبی کندل و انرژی فوق العاده اش لذت ببرید.
همچنین میتوانید از تمامی جاشمعی های موجود در بازار که برای شمع قلمی ساخته شده است استفاده کنید، کافیه که مقداری انتهای شمع بیبی کندل را با شعله گرم نموده و به جاشمعی بچسبانید.

مدیتیشین با شمع بیبی کندل

شمع بیبی کندل یکی از محبوب ترین شمع های ما هست، چون کاملا دست ساز میباشد، کار هنریست و با عشق ساخته میشود.
با اینکه بیشتر از 40 مدل شمع تولید کرده ایم هنوز هم خیلی وقت ها از روشن کردن شمع بیبی و نگاه کردن به شعله ی زیبایش لذت میبریم، به دلیل داشتن شعله بلند و انرژی بالایی که دارد به نظرم برای مدیتیشن با شمع بسیار عالی میباشد.

دکوراسیون زیبا با شمع بیبی کندل

شمع بیبی کندل میتواند گزینه مناسبی برای تزئین خانه باشد، حالت دفرمه دستسازش و رنگ های خاصی که داره میتواند توی هر دکوراسیونی استفاده شود.
برای شمع آرایی در جشن ها و مهمانی ها میتوانید از شمع قلمی دست ساز (بیبی کندل) استفاده کنید.
برای کیک تولد یا کیک نامزدی و عقد هم بیبی کندل انتخاب خوبی هست چراکه 2ساعت بدون اشک و دود میسوزد و میتوانید براحتی عکس و فیلم بگیرید و نگران آب شدن شمع به روی کیک نباشید و از جشن خود لذت ببرید.

شمع قلمی دست ساز سفید
شمع قلمی دست ساز مشکی
بیبی کندل عطری
شمع قلمی عطری
شمع قلمی دست ساز عطری
شمع قلمی دست ساز عطری
بیبی کندل عطری

شمع قلمی دست ساز

​آموزش شمع بیبی کندل

توی این قسمت دوست دارم تا تجربیات خودم رو برای ساخت شمع قلمی دست ساز با شما به اشتراک بزارم. در مورد نحوه درست کردن شمع بیبی کندل یک سری آموزش های تکمیلی هست که مثل فوت کوزه گری میمونه، اغلب کسانی که تجربه درست کردن شمع بیبی را دارند به این مشکل برخورد میکنند که وقتی بیبی ها آماده میشوند روی کار ناهموار و پر از برآمدگی و ناصافی میشود و بعد از کلی زحمت نتیجه نهایی اصلا قابل قبول نیست.
​​​​​​​
مهمترین موضوع برای ساخت شمع بیبی کندل انتخاب پارافین مناسب است. بهترین پارافین نیم درصد سبک یا همون کریستال ایرانی است. پارافین کریستال خارجی دونه های خیلی ریزی داخلشون دارند که توی نتیجه نهایی تاثیر منفی میزارن و همچنین پارافین های سنگین یا حتی سبک یک درصد هم مناسب نیستند و باعث ایجاد ناهمواری روی شمع میشوند.

آموزش ساخت شمع بیبی کندل

برای درست کردن شمع قلمی بیبی کندل ما نیاز به ظرفی داریم که نسبتا ارتفاع بلندی داشته باشد. با قوطی رب یا کنسرو حبوبات میتوانید تا ارتفاع 12 سانت شمع قلمی درست کنید اما اگر میخواهید ارتفاع 20 سانت داشته باشید میتوانید از ظرف حلبی روغن خوراکی یا روغن 4 لیتری ماشین هم استفاده کنید. برای تهیه این ظرف ها هم به راحتی میتوانید از مغازه های تعویض روغنی ظرف را بگیرید.
​​​​​​​
برای درست کردن بیبی کندل باید حتما از روش بن ماری استفاده کنید تا بتوانید دما را به راحتی کنترل کنید. داخل یک ظرف بزرگتر آب بریزید و روی اجاق گاز بزارید، حالا ظرفی را که برای پارافین آماده کرده اید را داخل ظرف آب بزارید، پارافین کریستال رو داخل ظرف بریزید و صبرکنید تا با دمای آب گرم، ذوب شود. نکته کلیدی دیگر برای درست کردن شمع قلمی دست ساز دمای 80 درجه پارافین میباشد. حتما از دماسنج استفاده کنید و دمای ظرف پارافین رو بین 78 تا 82 نگه دارید، دمای کمتر از 78 باعث ناهمواری روی شمع میشود و دمای بالاتر از 82 باعث میشود که تا انتهای شمع آب بشود و شکل ظاهری خوبی پیدا نکند. 

حالا فیتیله را میتوانید به صورت تکی یا در ظرف های بزرگتر مثل ظرف 4لیتری روغنی به صورت چندتایی داخل پارافین فرو ببرید، برای این کار میتوانید ابزاری را برای خودتون با چوب درست کنید که فیتیله ها را به صورت دوتایی به چوب آویزان کنید.
​​​​​​​
اگر که دمای پارافین 80 باشد حتی نیازی ندارید که به انتهای فیتیله میخ یا شیء دیگری ببندید، میتوانید یک گره در انتهای فیتیله بزنید که انتهای شمع زودتر خودش رو ببنده، باید زمان مناسبی برای سرد شدن فیتیله موم خورده در نظر بگیرید و با تکرار این کار پارافین جذب فیتیله میشود و ضخامت شمع بیبی کندل بیشتر میشود. تا جایی که دوست دارید قطر شمع زیاد شود ادامه بدهید.

​​​​​​​شما میتوانید از رنگ های پودری فت یا رنگ های قرصی برای رنگ شمع مورد نظرتون استفاده کنید، چنانچه تمایل به عطری بودن شمع ها دارید در ابتدای کار به مقدار دلخواه اسانس اظافه کنید منتها یادتون باشه که حتما از اسانس های حلال در روغن استفاده کنید.

نکات مهم آموزش شمع بیبی کندل

هرچند باری که کار غوطه وری رو انجام میدهید کمی از انتهای شمع رو با قیچی کوتاه کنید و حالت بدید. با مرور زمان و تجربه بیشتر میتونید شمع های صاف و یکدستی درست کنید. پس توی شروع کار اگر نتیجه کاملا رضایت بخش نبود ناامید نشید و این کار رو تکرار کنید تا قلق کار دستتون بیاد.
​​​​​​​
هر چند باری که شمع ها را داخل پارافین فرو میبرید پارافین را هم بزنید تا یکدست شود، معمولا رنگ های قرصی حالت ته نشینی پیدا میکنند و اگر به موقع پارافین را هم نزنید امکان دارد تا شکل دون دون روی شمع ایجاد شود.
​​​​​​​
به پارافین کریستال هیچ افزودنی غیر از رنگ و اسانس حلال در روغن اظافه نکنید. اظافه کردن اسید استئاریک یا پرک پلیمر یا پارافین های دیگر باعث میشود تا سر شمع حالت برآمدگی پیدا کند.
از فیتیله 5 یا 6 تار استفاده کنید تا شعله مناسب و یکدستی داشته باشد، فیتیله با تعداد تار بیشتر باعث دود کردن شمع قلمی بیبی کندل میشود.
امیدوارم که آموزش شمع بیبی کندل براتون مفید بوده باشد.

جهت دریافت عکس محصولات و لیست قیمت عمده به شماره 09120924734 در واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدید.
و جهت مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید. 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش