شمع موم عسل

خرید شمع موم عسل فروش شمع موم عسل فروش عمده شمع موم عسل رنگی

شمع موم عسل چیست:

موم زنبور قدیمی ترین ماده ایست که برای ساختن شمع استفاده شده است.
موم را زنبورها برای ساختن سلول های شانه ای استفاده میکنند و یکی از محصولات زنبور عسل به حساب می اید.
شمع موم عسل قدیمی ترین شمع جهان است و مدتهای بسیار زیاد یکی از مهم ترین منابع نور برای روشنایی و گاهی برای تولید گرما به کار برده میشده.

خواص شمع موم عسل

شمع های موم عسل به دلیل ویژگی هایی که دارد سالم ترین نوع شمع محسوب میشود و برای افرادی که مشکلات تنفسی، مانند آسم و آلرژی دارند و به سوزاندن شمع علاقه مند هستند، باید فقط شمع های ارگانیک بسوزانند شمع موم زنبور عسل بهترین گزینه درمیان انواع شمع هاست.
شمع موم زنبور عسل یکی از طبیعی ترین شمع ها میباشد و تنها شمعیست که یون های منفی ساطع میکنند که باعث تصفیه،پاکسازی و بهبود کیفیت هوا میشود، شمع های موم عسلی یک یونیزه کننده طبیعی هست.
سوزاندن شمع های موم عسل خاصیت آرامش بخشی دارد و میتواند به کاهش استرس کمک کند و برای مدیتیشن با شمع گزینه بسیار مناسبی میباشد.
​​

شعله شمع های موم عسل در طیف نوری خورشید قرار گرفته و روشن تر از سایر شمع ها میسوزد، دوده کمتری ایجاد میکند و نگریستن به آن قبل از خواب خاصیت درمانی داشته و چشمتان را آرام میکند.
این موضوع به ویژه برای کسانی سودمند است که مدت زمان زیادی را در برابر نور آبی صفحه های نمایش الکترونیکی میگذرانند.
به دلیل استفاده از موم طبیعی زنبور عسل هنگام سوختن خوش رایحه هستند و ایجاد آرامش میکنند.

همچنین از شمع های موم عسل به دلیل رنگهای متنوع و شکل ظاهری زیبا به عنوان دکوری شیک در چیدمان منزل استفاده میشود.

شمع های موم عسل تولید شده در مجموعه شمع آرامش از با کیفیت ترین ورق موم زنبور عسل که با رنگ های طبیعی فراوری شده درست میشوند.
شمع های موم عسل رنگی آرامش در بسته های 3عددی با قطر 2/5 و ارتفاع 18 سانتی متر با تنوع رنگی زیاد عرضه میشوند.

خرید شمع موم عسلی
شمع موم عسلی
شمع موم عسلی
ورق موم عسل رنگی

جهت دریافت عکس محصولات و لیست قیمت عمده به شماره 09120924734 در واتس اپ، تلگرام و یا روبیکا پیام بدید.
و جهت مشاوره خرید و اطلاعات بیشتر با این شماره 09129278172 تماس حاصل فرمایید. 

موم عسل

موم زنبور عسل تاریخ بسیار غنی دارد و دارای کاربرد های بسیار بیشتری نسیت به سایر محصولات زنبور عسل است.
در گذشته موم زنبور عسل به ویژه برای شمع سازی بسیار ارزشمند بوده زیرا دارای نقطه ذوب بالاتری نسبت به بسیاری از موم های دیگر بوده است. بخاطر نقطه ذوب بالاتر، شمع های موم عسل در هوای گرم به صورت صاف و ایستاده باقی میماندند.
از موم زنبور عسل برای مدل سازی، ریخته گری، مصارف پزشکی و درمانی نیز استفاده میشود.

خواص موم عسل

عسل به عنوان شفابخش ترین خوراکی از گذشته تا به امروز شناخته میشود. و همچنین موم عسل هم از خواص بیشماری بهره مند است که تعدادی از خواص آن را با هم مطالعه میکنیم.

درمان ترک های روی بدن

از آنجا که موم زنبور عسل حاوی ویتامین A بوده که در تولید کلاژن مفید است میتواند به شدت در کاهش علائم ترک خوردگی کمک کند. 

درمان عفونت های پوستی و خارش پوست

​موم عسل از آنجا که دارای خاصیت ضد التهابی بوده میتواند در کاهش درد ناشی از خارش و عفونت های قارچی پوست تاثیر بگذارد. مخلوط موم عسل و روغن زیتون در منطقه آسیب دیده و مصرف سه بار در روز به مدت سه هفته میتواند به بهبود خارش و عفونت های قارچی پوست کمک کند

درمان آکنه

یکی از شناخته ترین داروهای خانگی برای درمان آکنه موم عسل است زیرا دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدان است و سرشار از ویتامین A است که به درمان آکنه کمک میکند و پوست را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار پاک میکند.

تسکین درد مفاصل

مصرف موم عسل به عنوان دارو در بیماران مبتلا به آرتروز و ورم مفاصل باعث تسکین درد و کاهش التهابات مفاصل آنان شده است.

خاصیت مرطوب کنندگی

موم زنبور عسل یک روش شگفت انگیز برای مرطوب کردن پوست خشک است، زیرا خاصیت مرطوب کنندگی دارد و باعث میشود رطوبت را در زیر پوست حفظ کند، به این ترتیب به درمان پوست های زبر و پوسته پوسته شدن سطح بدن کمک میکند

بهبود چین و چروک

چین و چروک بخش طبیعی از روند پیری است، با بالا رفتن سن افراد پوست آن ها نازک و خشک تر شده و این منجر به ایجاد چین و چروک و خطوط روی پوست میشود. اگر شما به داروخانه مراجعه کنید بسیاری از کرم ها، لوسیون و صابون های رفع این خطوط را مشاهده میکنید. اما با توجه به خاصیت مرطوب کنندگی موم عسل و مواد معدنی موجود در آن، بهتر است به جای مصرف داروهای شیمیایی، در خانه خودتان لوسیون و کرم ضد پیری با موم عسل بسازید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش